Thursday, August 11, 2011

viewers

Anyeong,hello dan Assalamualaikum to all chingu(s) ! yeah,i`m back to keep my promise lah :)
ingat tk,hari tu aku pernah cakap kan, aku harap jadi viewers yang awal2 punya untuk Mv Mr.Simple kan? hehe kalau tk tahu,sila tekan button older post yer. amat dialu-alukan :) dan aku harap sangat aku viewer nombor 1 kan? ceh. =.=

so, hari ni aku nak cerita lah pasal viewers2 whatever tuh. first, aku kecewa la sikit sebab aku tk dapat nombor satu puny viewer. yelah,mustahil kan? bukannya sikit ELF dalam dunia ni kan? ceh. aku jadi viewer nombor 301 LOL. kecewa kot masa check tuh. ceh,harap nombor 1, nombor 100 pun melepas. 

tapi harini,aku rasa happy balik la dengan kejayaan aku meletakkan posisi aku sebagai viewer nombor 301. nak tahu kenapa? sebabnya, viewer untuk Mr.Simple setakat harini,dah 5,441,174 viewers. hebad ah. baru seminggu tuh . haishh. dalam Mnet Countdown tadi pun Mr.Simple dah jadi juara :')

jadi,aku rasa proud sikit lah sebab aku jadi viewer 301 dari 5,441,174 orang manusia dalam dunia ni ! kiranya aku jadi viewer depan2 lah kan? muahewhew bangga weh . aku sayam Super Junior .muacks !

omg ! i`m gonna buy this ! weeee ~ 

No comments:

Post a Comment