Wednesday, August 3, 2011

pure addictiioonnnn !

HELLO ! 
Assalamualaikum ! tak jawab dosa ! kehkehkeh. happy semacam je aku. holah ! siapa dk happy,esok dh nak last exam. boleh enjoy lepas tu. ceh. sial cakap, meh aku kasi penumbuk cap ibu dan anak. dasar dk sedar diri 2 bulan 2 hari je lagi nak Pmr!

oh ya ke? oppss.sorry . saya tk sedar kot,sebab macam cepat je masa berlalu. err. ha`ah lah. 2 BULAN  saja lagi woi. kau budak, kalau suju punya album baru or apa apa lah pasal kpop ke,birthday orang korea ke,kau boleh nak ingat kan? boleh nak countdown kan? siap save dalam fon lagi birthday Kpop kpop ni semua. tapi tarikh pmr ada kau save!?

- -' apa punya benda aku mengarut pun aku tk tahu. Yang penting aku dah insaf gile Kot sekarang? siap TULIS BESAQ2 kat whiteboard kat dapur 4 oktober 2011 PMR yaww . 
peace. aku budak sekolah. okay,budak sekolah . Budak sekolah lah giler -.- so buat cara budak sekolah.
err,sumpah lepas je blik esok,aku nak siapkan nota2 yang dah lama aku tk sentuh semua, nak siapkan minggu ni, minggu depan terus start Study. please Mina, come on lah. 2 bulan je lagi . err.

kalau ikut senior genius aku punya skill,dia cakap mula mula study Sejarah dulu. sebab yang tu banyak kena hafal fakta. bukan Fiction,kbai. lpas tu baru study yang lain. okay, aku nak tiru skill dia je kot sekarang. lepas Sej, Sc . lepastu Math. Geo..and so on lah. please baby please gile baby Mina, wake up form ur dream lah !
aku dah macam orang gila je sejak form3 nih. errr. okey aku sumpah nak study maut lepas ni. tapi kpop urgh susah aku nak tinggal. tsskk. *kpd kwn2 sekolah aku yang baca nih, JANJI kita study kuat lps ni k? please .muahehe*

so. mengenai tajuk entri. wakakaka kau tk payah teka pun takpe. mestilah pasal Kpop.kbai.
ekceli tkdala penting sangat,tapi aku rasa nak kongsi.tk salah kan? ^_^
tajuk hari ini :

Band yang aku tengah syok habes nak mampus tahap gaban : 


1. Super Junior . 
group ni memang tk boleh belah. selalu nombor satu dalam kepala hotak aku. nak nak time 5jib dorang dah keluar. heh kau dahsyat la suju, aku memang Elf kau tahap gaban =') Donghae ialah salah sorang member yang pernah buat aku menangis. Kyu Hyun lagi kerap LOL. :')

2. B2ST.
group ni macam guna guna kan aku je. dah nak dekat 2 minggu lebih aku duk download diorang punya show. dulu rank dorang yang sec last je kot. tiba tiba nak jadi nombor dua sebab fiction and fact dorang . Yoseob is my boy dalam group nih. tk pernah lagi buat aku menangis setakat ini. Okay, Jun Hyung pernah buat aku ternganga habis habis. Yoseob telah dijadikan wallpaper fon aku secara rasminya selama 3 minggu,sehingga saat ini. i love ur voice , yosoeb !  kbai. p/s : gila kat b2st smpai kat kertas exam aku semua ada nama b2st.

3. Boyfriend .
time bosan, aku 'cari' diorang. rakan sebaya aku semua ni,kau tahu apa? semua masalh aku dorang tahu.muahehe. lagilah tk pernah buat aku menangis,sebab group ni masih lagi baharu, baru saja debut tk smpai 3 bulan yaww. buat aku happy habppy je :) Jo twins dan Min Woo paling aku syok. yeah, semua member diorang aku minat gile,sebab semua macam cool je. especially Kwang Min dan Min Woo! p/s : baru aku sedar Hyu Seung pun cool giler bebeh.

4. SHinee .
group yang bagus. good semua. leader cool,maknae menawan.muahehe. semua members sporting, dan salah sorang member pernah buat aku menagis tahap gaban ! ye lah,Key ! huuu~ Min Ho aku plg suka, eh Tae Min lah,eh eh sorry aku tk tahu nak pilih siapa -.- dua dua pernah aku buat wallpaper fon.kbai


nak sambungan tak?
hah~ kalau nak, nantikan selepas ni !
JENG JENG JENG !


p/s : band band ni ada kala naik,ada kala turun dari rank aku. semuanya bergantung pada mood . kalau aku nak band yang muda mudi, maka dgn automatiknya Boyfriend atau pun Shinee naik ke rank teratas. peace yawww :P tapi suju never turun rank. kbyee





                                      terimakasih kerana sudi membaca blog saya auww kthnksbye :)















No comments:

Post a Comment