Wednesday, August 3, 2011

the end yaww.

Assalamualaikum dan Hello kepada semuanya. hai,hari ni aku udah kembali yaw. kerana,yeah,exam aku dah tamat . Tamat ? bukanke esok ke last exam? ceh. ekceli memang esok pun,kehkehkeh tapi aku anggap hari ni sebab paper yang aku risau dah habis semua, tinggal Kh dengan Geografi saja lagi esok.ceh.budakbajetginilah.

sejarah tadi macam okey okey je kot,tapi bahagian belakang aku banyak tak tahu dan tk mustahil ada aku tembak. exam kali ni paling aku stres kot,trial pun namanya. ada subjek yang aku macam bengang je,sebab susah kot soalan. dah la Bm pemahaman aku down gilerr bebeh. boleh ke aku dapat A ? err.

hari tu time seminggu lagi kot nak exam,punyalah semangat aku atur jadual study,tapi last last hanya separuh je kot yang aku ikut. hehe. sampai bilik pun bersepah,meja tk sempat nak kemas. muahaha.


kesian kat tabung bear kiter. punyalah busy smpai dah lama aku tk isi perut dia
muaheheh,,siap TERbaring atas kamus lagi sebab kelaparan. 

kau tahu apa, time study pun aku kena tatap muka Bf aku okay. kehkekehkeh bajetsial.

semalam aku tidur lewat kot. aku tunggu suju punya Mv lah. macam fcuk je, bukan keluar semalam pun. balik sekolah harini terus check, lgsg tkda lagi. esok kot? I HOPE SO ! dan semalam pun,list track album Mr Simple dah keluar jugak. aku siap download satu album lagi yaww. semua tu patut berterimakasih kat senior aku sorang, Syamimi Abdul Ghani sebab tolong bagi link untuk dload full album. mula mula aku dload satu satu,memang lah lambat kan? and luckily lah senior cantik aku ni tlg bagi link. senang . terus siap semua , 13-14 lagu jugaklah ada dalam satu album tu (:

Kak Mimi cakap,maybe esok kot keluar,4 Ogos. jadi aku pun harap begitulah. harap sngatt . tapi kalau nak keluar hari ni lagi bagus. aku pun macam apa je semalam,sampai pukul berapa entah aku duk nunggu macam tunggul. bila mak aku sound ' weh mina, esok kan periksa, gi la tidur tu' .   'orang study dah tadi, nak online kejap je'.  ' tahu dh study,tapi gi lah tidur skrg' . aku pun terpaksa lah akur, kan kalau tkda sguh mv tu msa tu,kan mampus aku? mujur lah aku ikut cakap mak aku. kalau ikut hati aku,smpai ke pagi aku nak tunggu. 

dan sebagai balasan aku tidur lewat semalam,aku terlepas sahur tadi -.- k,bukan mak aku tk kejut. ceritanya begini, pagi tadi adik perempuan aku yang baik hati dah kejutkan aku. aku dengan muka sembamnya sebab ngantuk gilerr, teruslah bangun. lepas tu terus pergi dapur, tengok mak kiter baru sudah panaskan ayam. berasap woot ! tengok ayam terus rasa nak makan.

tapi tiba tiba nafsu makan terbantut. tengok air kosong depan mata,terus minum seteguk lepastu lari masuk bilik. nak smbung tidur lah. kau tahu apa? sebab nak tidur,aku langsung tk jadi makan. mengantuk lorh -.-
padan muka aku kan? sekarag ni tengah lapar wei. tapi tahan je, 4 jam je lagi nak masuk waktu berbuka.

so,chaoo dulu! :P





No comments:

Post a Comment