Monday, August 29, 2011

Rayee~

Assalamualaikum semua!
HOHO agak lama jugakla kan aku tak update blog cute aku ni kan? haha ingat tknak update dah, tggu lepas Pmr pulak lah, tapi tkpe ah, di-updatekan jugak untuk wish hari raya kat koranglah,dan lagipun mesti ada yang rinduu nak baca blog aku kan?? Hahaha tepuk tgn semua !

Huu esok dah raya. Selamat hari Raya semua eh? di sini aku nak mintak maaf banyak-2 mana2 yang aku ada buat salah kat korang, aku tahu, aku banyak mengada2 kat korang kan? mesti korang menyampahkn dgn aku, hari-2 update pasal Kpop semua kan? and korang mesti ada plan nak bunuh aku kan? hahahaha yelahh, lumrah manusia, btw aku tahu memang aku agak Mengada-2 sikit,hehehe peace ^^

Walaupun esok dah raya,tapi aku di sini rasa sedih sikit. yelah, sedih woi nak tinggal bulan ramdhan. sedih sebab lepasni dh tk boleh nak dengar mercun,tengok orang main bunga Api T.T dan yg paling penting sedih sebab tkboleh pergi Terawih dh lepas ni. Hoi cuba kira berapa kali kau pergi terawih hah? hewhew. Ustazah aku ada cakap, doa orang yang berpuasa mudah dimakbulkan oleh Allah. ye,part ni lah aku paling sedih nak tinggal. luckily aku banyak jugak kot berdoa sepanjang bulan puasa ni. ^^ Ya Allah,harap-2 dimakbulkan.. AMIN ! Aminkan untk aku woi.

Btw aku rasa bengang sikit.. Kau tahu tk, tukang jahit baju raya aku silap jahit lah T_T aku dah cakap dh, aku TAKNAK baju kurung yang ala-2 siti punya, aku nak baju kurung biasa je, yg lengan biasa je,tapi dia degil, dia pergi buat jugak baju kurung ala-2 Siti. Hoi kalau baju aku bukan kain jenis cotton tkpe, ni dua-2 pasang kain cotton, mana sesuai buat ala-2 Siti. ni aku nak marah ni. Tk sesuai langsung! Sumpah aku tk nak pakai baju raya aku time jamuan hari raya kat sekolah nanti -.-

Oh, masuk part Kpop pulak. Anyeonghaaseyo! kah3 xD

err, tarikh 1 September dah dekat. ye ye, sangat-2 dekat. tarikh tu.. aku tk tahu lah camne nak explain. yang aku boleh cakap, aku akan rasa sedih bila menjelangnya haritu.

Yelah, Heenim aku akn pergi miliatary dia dah nanti. dia pergi daftar untk masuk army pada tarikh tu laa. Sedih lah.. bila teringat je pasal heenim jantung aku terus berdegup2 kencang. sebab aku bimbang dengan masa depan Superjunior tanpa Hyungnya nanti. k, kalau heenim je tkda maybe diorang boleh tahan lagi. tapi bila Leader dh tkda nanti camne? 2 tahun tu tempoh yang Bukan sekejap. lama..

semalam time aku tgk Inkigayo, rasa sedih tu mebuak-2. mata terasa panas, tanda aku sekat air mata aku dpd keluar. yelah, time tu ayah aku ada kat depan. nanti kan kalau aku menangis kat situ tiba-2 cmne? apa aku nk jawab dgn ayah aku maa? tambah-2 bila Leader menangis gilerr. ohmaigod Sumpah aku terharu gilerr time tu. time buat show Mr. Simple, Kyuhyun pulak yg menangis. err. k, aku mls teruskan. kau imagine sendiri lah perasaan aku masa tuh err? Rasa nak menjerit melekat dlm fikiran aku, tanda seksanya jiwa aku bila terpksa menahan diri dpd menangis T.T

Aku malas nak membebel banyak dah. aku malas nak ingat. yang aku nak ingat, aku akan tunggu, dan sokong heenim smpai bila2. Aku doakan dia akan pulang dgn selamat dpd Army nanti. Amin~

Logik ke, ada ELF yang tak menangis time tgok ni? err mata aku dah pedih ni -.-

My Heenim is the most Unieque Korean Artist that i ever know (:

IMAGINE. pentas superjunior TANPA Heenim. adakan akan terus Happy mcmni? Atau.. sebaliknya? aku doakan agar mereka Happy selalu :')

dont hold ur tears, Heenim. aku tau kau nak menangis kan masa ni? i can see it through ur eyes (:

dear our Lovely Leader : Your tears are My tears too. ELF,akan sentiasa menyokong SJ. no matter what!
tangisan kau berhasil buat aku menagis. Congrates (:

Like usual yang leader selalu cakap, tapi sekarang giliran aku pulak! :')

URINEM SUPERJUNI-OR !!!!!!!
SJ HWAITING !!!

you smile, I smile.
you cry, I cry.
you laugh, I laugh.
WE ARE ELF. yes. true ELF.

kbye. salam ! SELAMAT HARI RAYAAAAAAA ! *doakan aku tk menangis lagi ehh 1 sept nanti? bye :/






No comments:

Post a Comment