Tuesday, August 16, 2011

17 Augustus 2011

Assalamualaikum!
Selamat Menyambut Hari Nuzul A-Quran ya,kepada semua Umat Islam (:
Kalau hari-2 boleh bukak Facebook, Blog, so harini banyak-2 kan la buka Al-Quran ya,tambah-2 lagi bulan Ramadhan ni, lagi lorh banyak pahala dapat :'>

Hari ni aku tknak cerita banyak. err. nak cerita sikit je. pasal perasaan aku. perasaan aku sekarang : rasa macam nak jerit,pastu nak bunuh orang. sebab? sebabnya aku sakit hati lah. Bila aku buat baik,lembut-2 je, dia pulak nak buat jahat dengan aku. apa kes? bodoh err. tu je aku boleh cakap.dia tu sebenarnya gila ke apa? tahu aa tengah lawan-2 ego dengan aku, tapi kan aku dah mengalah, so nak main apa lagi? bongok. serius aku tak sayang langsung dah dia. mati pun mati aa. malas aku fikir lagi pasal dia.

tapi untuk harini saja, dia telah rosakkan mood cuti aku hampir 65% ! SHIT I HATE YOUU ! rasa macam nak keluar je air mata,tapi aku tahan je. sebab aku tahu,dia bukan pernah pun menangis sebab aku. aku rasa lah. dari perwatakannya yang selfish, aku boleh agak dah. masih ada kah perasaan syg aku untuk kau? aku pun tidak tahu. kau buat aku semakin meluat dengan kau. aku, b e n c i  kauu. aku tk menyesal lah kalau kehilangan kau pun.

sebab aku tahu, aku masih ada SGI yang aku akan pelihara sampai ke akhir hayat aku :')
aku pernah rindu kau semalam. tapi aku telah meluat dengan kau hari ini. aku mahu kau teman aku sampai bila-2. tapi entahlaa. kau sampai save kan perancangan masa depan aku haritu? tapi aku tk tahu la kot-2 kau dah delete. aku tetap akan jalankan perancagn masa depan aku tuh,sebab tu janji aku pada kau (:

SO. oleh sebab aku memang kehilangan mood aku untuk harini,jadi sebelum aku update blog untuk text entri ni, aku layan lah sekejap video-2 form korean inchoen music festival yang aku baru habis dload. tapi aku tengok yang SHinee dengan B2st je. yang lain masih tkda mood nak tengok. bukak Vd shinee, terus rasa sebak pandang muka Taemin dgn Key,sebab camera focus kat diorang banyak. aku memang nak menangis masa tu,tapi ditahan seboleh-bolehnya. lepastu terus tutup. buka yang beast, ceh. tengok yoseob air mata terus merembes keluar.shit. aku memang suka tengok yoseob nyanyi,sebab dia memang selalu Feeling habis time nyanyi, thats why aku terus menangis (: aku terharu tengok dia ! I Love Him xD

ok,berbalik pada kisah budak jahat yang buat aku tkde mood .

aku susah untuk lupakan orang yang aku syg, kerana sekali aku jatuh sayang pada seseorang tu,aku memang sayang habis-2. sebab tu aku tk boleh gaduh lama-2 dengan kawan-2 aku ke, sebab diorang tu kelemahan aku! aku memang tk boleh tahan kalau tk bercakap lebih dari 2 hari je pun. tak boleh. aku memang lemah kan?

ok lah. bye, Salam!








No comments:

Post a Comment