Thursday, August 4, 2011

gurindam jiwa

Yo~ whassup? muahehe tajuk blog bukan main pelik. keh keh keh saja saja je buat tajuk macam tu.
okay,exam dah habis. tadi sebelum balik ada sesetengah classmate aku bukan main lagi happy,sebab dorang kata dah Merdeka. yelah, aku setuju. tapi merdeka untk 2,3 hari je.lepas ni aku akan dijajah semula,seperti biasa. hehe . study study study !

pagi tadi dalam pukul 6.30 pagi, lepas mandi semua, online kejap. nak check sj punya mv lah wei,kau tahu apa. aku semangat gile baby kalah smgat nak exam geo,LOL. lepas tu dengan muka tak sabar sebab excited gila, harap gila mv dah keluar. . #jngantirugayaini  .  lepas tu, urghh rasa macam nak jerit je. tkda lagi la woi. terus offline lepas tu.

petang ni,balik je dari sekolah,tanpa aku tukar baju semua, terus ambil laptop, dan online lah. website pertama,mestilah Super Junior kan. jeng jeng jeng sj give me a heart attack! SUPER JUNIOR UNLEASHES FULL MV FOR 'MR.SIMPLE' !!! dalam hati dup dap dup dap. berdebar gile kau tahu apa. macam nak gugur jantung, muahahahahaha. and finally aku *click* untuk tonton mv tu. dan yes, aku terloncat locat lantas adik aku menjerit. 'kakak!!! bukak pintu!!!!' Ya Allah, entah sejak bila adik aku balik aku tk sedar pun. aku pun cepat cepat bukak pintu, sambil menari nari ,muahahaha aku cerita kat adik aku pasal suju ni. dan tanpa aku duga,adik aku dgn muka xde nafsu nak tengok pun, terus buat tk layan dan masuk dalam bilik. ceh.

hari tu bukan main dia gila kat sung min. sekarang sejak gila kat young min, sampai tknak layan lgsg super junior. oh nasib baik aku Big Fan Yang Setia. heee :P  berbalik pada kisah sj. ya, aku suka gile baby mv kali ni. tapi pakaian semua ala ala bonamana je,rambut je kot yang lain. tapi tkpe, asalkan Super Junior, semua aku boleh terima. kcuali dia kutuk-2 agama aku. kbai.

Tengok starting mv macam cair je dengan Si won. perghhh tapi bila turn Kyu Hyun dtg, yeahh kyu hyun is my mr simple . eh no no Donghae is my truelyyyy mr simple.k, whatever. haha yang penting aku suka gilakkk !!
semua hansome je dalam mv tuh. yeah, I Like <3

RETURN OF THE SUPERIOR ~ 

opssy! silap upload b2st lah pulak.muahehe

really really men lah .

superior has make a comeback after 1 year 2 months!


MR. SIMPLE!!

MUAHEHE dia ni Mr Simple saya. sweet tak kitorang? sweet kan?
so, BYEBYEBYE

i love Super Junior. FOREVER. 


p/s : insyaAllah lepas aku khwin aku berhenti. muahehe 

No comments:

Post a Comment