Monday, August 1, 2011

First Of Ramadhan :)

SALAM ! ceh.terkejut ke tengok aku update blog tengah tengah exam ni? muahaha biasa lah. shut up dan baca je lah. tk yah banyak cakap. huahua first sekali aku nak ucapkan Happy Ramadhan kat semua orang Muslim yang tengah baca blog aku ni,dan Hello kat non-muslim yang tengah baca jugak. thanks yaww korang sudi baca blog aku. padahal aku cerita yang entah pape. Tadi aku bangun sahur pukul 5,then lepas tu tk tidur dah. omg macam cipta rekod baru je aku,sebab tahun tahun lepas wajib tidur balik.muahaha. tu pun sebab nak study pai sikit, tk habis habis. tsk T_T aku tidur semalam pun,pukul 12 kot,bangun pukul 5. cuba kau kira berapa jam sangat aku tidur kan? err sebab tu lah mata aku semakin hari semakin bengkak kot. hehe . tu tak kira semalam punya semalam lagi. tidur pukul 1,bangun pukul 4.30 ,3 jam je aku tidur. esok pagi datang sekolah terus ada classmate tegur tengok mata aku. ceh kawan aku buat buat caring,buat biasa sudah lah. hehehe.


semalam , aku exam paper bm dan science II . OMG bm paper 1 macam haram kot soalan. senang tu senang tapi pilihan jawapan macam fuck  okey, tapi aku harap gila dapat A++++ Bm. please. Science paper 2 ada orang cakap senang gila, ada jugak cakap susah gila macam babi  , ada jugak yang kata 'err,boleh lah' . tapi aku pilih yang ada garis tu. kbai. thats yang semalam punya.

harini pulak exam Pai, Bi . Pai okey okey je kot. tapi Bi. omg. mula mula aku ingatkan aku sorang jer yang blank sana, blank sini masa nak jawab tu. Alhamdulillah,semua orang pun blank. hahaha.so,kalau aku dapat B- pun Bi,sekurang-kurangnya ramai ler orang macam tu.muaheheh. lepas je sudah jawab bi, aku rasa lega gila. mungkin aku stres kot,masa menghadap Bi tadi? tambah dengan puasanya lagi. muahehe Bi, Bi. erm, tapi aku kecewa kot,sebab aku ingatkan trial ni, aku boleh score semuaaa . err.

so. balik sekolah tadi terus On Fb,sebab nak inform barang skikit kat makcik kedai Kpop tuh. err banyak kot, Button Kpop aku baru tempah. Beast aku ambik 2. muahaha kbai. check chek sikit sj harini, and. EKSAITEDS !!! Mr Simple punya teaser dah keluar la wei ! terloncat loncat kot aku tadi. tapi aku kecewa sikit,sebab aku viewer nombor 305.  aku nak try jadi nombor satu unutk viewer full mv boleh? ceh.

Dalam mv tu teka siapa paling Hot? okey. bijak bijak. mana kau tahu jawapannya Donghae? hehe. tapi kan,aku tk berapa suka kot rambut baru Donghae ni. sebab,pendek sangat kot? aku suka yang time Bonamana. perghh. handsome, LOL.


yeah. he`s My Mr Simple. 
ni lah rambut barunya. agak tk suka LOL.

piss. sengaja pilih gambar seksi seksi. muahaha
rambut yang ni aku paling suka. actually macam sama je kot dengan yang atas,tapi aku prefer yang ni lah sebab Black LOL.
aku suka mamat korea yang rambut hitam ekceli. tk suka mana lah yang blonde segala. muahaha.

donghae. kiri.  *banyak pose dia buat mulut terbuka.
ceh dia mcm tahu2 aku suka tengok mulut dia. ceh. bukan bibir eh,mulut je.

Donghae. kiri. dengan Ki Bum. pic ni sudah lama, maybe 4 tahun yang lepas? heeee


okay. mengantuk. chaoo ! :) 





No comments:

Post a Comment