Monday, August 22, 2011

I swear that I`ll waiting for you



Assalamualaikum
Entri ini ditext dengan perasaan yang amat amat sedih. kecewa. hiba. sad. dan whatever lagi lah yang membawa maksud kecewa. Demi Allah aku sedih. Demi Allah aku agak berasa kesepian. kesepian yang entah dari mana tiba-2 muncul mengahantui diri aku. aku agak terkilan,sehingga terpksa Log Out dr Fb cepat2 walaupun tgh chat dengan Qaisara. Sorry Bro,aku takde mood. jangan marah T.T

one word : Sayang
10 words : I LOVE SUPERJUNIOR, BE HEALTHY ALWAYS, BE HAPPY ALWAYS,OPPAS !

entri ini di text dengan 100 peratus perasaan yang lahir dari hati aku. maaf jika aku buat korang meluat. menyampah. atau me me lagilah. Demi Allah aku tangisan aku cuba ditahan.*berdesing telinga ehh duk tahan ke nangis.huaaa. Someone yang aku sayang akan pergi. ya,pergi berjuang kerana tugasnya. dia akan kembali selepas 23 bulan. 23 bulan!? tempoh yang hampir 2 tahun. mampukah aku menunggu selama itu sedangkan dia akan kembali setelah umur aku meningkat 17 tahun?

umr di mana aku semakin dewasa dan matang. mampukah aku setia? k, sila muntahs. aku terkedu tatkala berita itu disiarkan. aku tk percaya lagi dgn apa yang aku baca, lntas aku cuba cari lagi beberapa sumber yang sgt boleh dipercayai. yaaaa. ternyata berita itu benar. Dia akan pergi. 1 SEPTEMBER 2011 ini,dia akan lenyap dari dunia hiburan Korea. My love will gone. hilang di mata tapi kekal di hati. 

beberapa komen ELF yang aku copy:

Kpop without Heenim is like kimchi fried rice without the fried egg. There will definitely be something lacking.
But Suju without Heenim is something I can’t even comprehend. Suju+elf=everlasting family.
Just have to keep telling myself, it’s only 2 years. It’s only 2 years. Time flies so fast. Kangin has been gone a year already…….
*Sigh*

 #WillmissUHeedictator
Without Heechul, it’s like living without a heart… But I will continue to wait.. & I will support the remaining Super Junior members.. not until the world is sapphire blue.. but until & forever when the Super Junior members all reunite
You cannot say that you can go without waiting, it’s impossible for me, for ELF not to wait for you.. You are our strength, we ELF are your strength, together we are unstoppable,  invincible..
Whenever your confused, or when you have hard times with your memories, when your life is filled with military services, we’ll be around to make them special.. We”ll be the ones who support you, next to you, don’t feel nervous.. We will always be watching over you.. – Sid.. or shall I say ELF

sedih tak cerita aku? mungkin kesedihan aku tak dirasai oleh kau sebab kau tk tahu sebabnya. jgn risau. akan aku ceritakan.err. 

seperti yg sudah sedia maklum, Kim Heechul,salah seorang anggota Ter-tua (selain Leeteuk) Super junior telah meningkat 28 tahun pda tahun ini. jadi, tanggungjwnbya sbgai warganegara Korea harus dilaksanakan dgn secepat mungkin. apatah lagi bila SJ dah berkembang maju kan? oleh sebab tu, dia harus menyertai Anggota Miliatary dgn secepat mungkin. dan tarikh 1 September 2011 menjadi tarkh pilihannya sebagai tarikh terakhir dia memperlihatkan diri dlm Hiburan Kpop.

Heechul akan kembali stelah 23 bulan menjalankan tanggungjawabnya ituu! OMG i cant believe this. aku ingat dia pergi tahun depan,kenapa mesti secepat ni?! nanti Leeteuk pulak, dan selepas itu Hyuk-Jae ! nasib baik bukan Donghae T.T tapi sumpah aku akan rinduuu Heechul ! sapa lagi yang nak buat aku tergolek-2 ketawa lpas ni?? siapa lagi nak buat aku terkekeh-2 ketawa time malam-2 masa aku curi-2 tengok Video kau?? 

Aku janji aku akan setia dan setia menunggu kepulangan kau. walaupun 2 tahun. temph itu tidak terlalu lama. masa berjalan bagaikan jet. aku tahu itu. satu je aku harap. Pulanglah setelah aku tamat SPM. jangan sebelum SPM k? tak syokk ah. Time tu aku dah 17. dan Heechul? 30. OMGYY . aku tk kisah. umur bukan penghalang. chewaahh. 

kat website Sj tadi sempat lagi seorang ELf baik hati ni share Vd Heechul. fanmade je. tapi berdesingg telinga aku sebab tahan air mata. aku janji syg kau lagi masa tu.  because :

1.We”ll be the ones who support you, next to you, don’t feel nervous.. We will always be watching over you.. – Sid.. or shall I say ELF…

2.I’m going to miss your jokes, I’m going to miss your imitations, miss your dorkiness and also your pretty face and your beautiful voice and and… well the list goes on because I will miss you so much possibly more as each day passes. But oppa will be strong and so will ELF. We’ll look forward to that day in two years’ time, that day where you’ll meet with us again <3 even though it hurts saying goodbye, we'll say farewell for now and wait for you forever <3 Heechul oppa fighting! Saranghaeyo Kim Heechul, WooUBiccal Kim Heechul <3

3.my forever bias! *sobs* I’ll definitely miss your craziness, your tweets! aishhh! otoke? *sobs* But still we’ll wait for you oppa! saranghaeyo Kim Heechul! *sobs* T_____________T

terlalu mustahil untuk aku tidak merasa apa-2 setelah tahu akan berita ini. telah ku bgtau dalam entri aku sebelum ni, minat dgn sayang lain, dan sayang dgn cinta pun lain. Aku jadi begini sebab aku telah lebih dari meminati mereka. Sorry but i`m a type of person that easy to fall in Love T_T



Kim Heechul. My top bias of super junior. 


aku mengakhiri entri ini, dengan Wassalam .
jangan takut-2, muntah je. aku tk kisah. hak masing-2 kan?
Bye 




No comments:

Post a Comment