Monday, August 22, 2011

A report from An ELF (:

Assalamualaikum.

peace. entri kedua untuk harini. nampak sangat tkde kerja kan? yelah,tkde kerja kan. kerja kau berlambak hah tak sentuh-2 lagi T.T sorry buku. aku mcm tkda mood lagi nak date dengan kau. aku nak date dengan raya dulu,boleh tak?

chewahh macam orang tk sedaq diri kan? YELAH YELAH aku dah sedar la woi.tadi kat sekolah panjang lebar PK-Hem aku kasi ceramah meletupss gituwww kat bebudak Form 3 . aku dah sedar. exam tinggal sebulan je lagi. dan aku amat bangga kerana untuk harini dengan hati yang terbukanya aku merajinkan diri untuk mengulangkaji Sejarah Form 3 yang amat aku tk suka. aik sikit-2 sejarah, sejarah lagi, dan asyik sejarah. subjek lain?

Hoi subjek lain aku dah terror lah buat apa nak risau.HAHA kepala hotak engko. aku cuma ikut advise sorang senior aku,dia cakap lagi bagus kalau kitew study sejarah dulu,sebab sejarah banyak. ye kakak,memang banyak. target aku sebelum raya ni nak habiskan silibus sejarah lepastu buat latihan banyak-2. time raya kena buat Mudul Raya yang agak berlambaklah yang guru-2 baru bagi tadi. best kan? serius kalini aku tkde lah frust sangat dapat omwerk berlambak camni sebab ni pun untuk exam aku. yes baby.Pmr dah dekat dengan aku T_T pmr,kau pergi jauh2 boleh tk??

8A- My Full Target. Kawan-2 aku insyaAllah semua dapat,ya,aku pun !! AMIIIN ! <3

opocot aku tiba-2 teringat pasal Heechul. yeah Heechul yang aku cerita dlm entri sebelum ni.
kau kesian tak kat aku? Aku menangis tadi. yesss i cryyyy depan adik aku. aku luahkan semuanya kat adik pompuan aku apa yang terbuku dlm hati aku yg buat aku menangis...

I was so so so sad time tuh. lepas buat entri tadi, aku terus signed out. adik aku tengah layan Drama Indon, Nikita tuh. oleh sebab aku memang dah lama gilerr tinggal drama tu,aku pun nak Join aa. rindu kot tengok Vano.hahaha. Tapi aku tk tahu pulak episod yang aku tgh tgok tu episod yang sedih bila Bestfriend Nikita tu mati. aku macam...aaaa. sedihnya. niat tengok tv sebab taknak bagi aku menangis. i was trying to tahan diri dari menangis sebab heechul lar masa tu. aku enggak mao jadi cengeng,lu tau enggak?

tapi tiba2 aku tk tahan sangat. aku pergi dkat adik aku, aku cerita semua,sambil air mata bercucuran keluar. aku pun tk percaya. omg betultak aku masa nih? harharhar. Adik aku gelak je. menyesal cerita kat dia -.-
aku cuma sedih bila aku teringat ada satu vd masa ss3 kat malaysia yang heechul cakap cenggini * BYEE SEE YOU AT SS4 !!* kau fham tak? cara dia cakap tu mcm dia ada lah time ss4 nanti.

tapi,tapi !! dia tkda ah nanti..tu yang buat aku sedih. aku teringin sangat nak tengok dia dari jarak dekat. ni lah susah kan hubungan cinta jarak jauh? ngahahaha.aku akan berusaha untk sentiasa support dia,bila time dia comeback dua tahun akan datang nanti.yes,aku akan selalu support dia. because i am A Petal Of A Flower!!

My Flower.

1.9.2011
you will gone :(

serius aku tk sgka dia pergi secepat ni. aku ingat tahun depan. susah lagi kot nak prcaya lepas ni NO MORE Heechul dalam SUJU buat tempoh 2 TAHUN. kau percaya? aku tak percaya lah..dan takkan jumpa lagi MUKA dia kat mana-2 Music Programme. kau percaya? aku tak percaya ! kiranya MUbank nanti hari last lah Heechul ada? Ohmaigoshh. A Must Watch and DL lah . byebye Heenim. 

aku akn jadi Petal kau selamanya! its An ElF promise :) selepas ni Leader pulak akan menyusul Heenim. jadi nanti SuperJunior takkan ada ketua untuk temph 2 tahun! bagaimanakah mereka nanti? sihatkah mereka? bahagiakah mereka?? oh aku terlalu risau. bagaimana dgn Donghae? bagaimana dgn Kyuhyun the magnae?? siapa nak jaga dia bila Leeteuk tkda? T__T risau! aku risau!

I hope Leeteuk takkan pergi...berita tntg Heenim ni saja sudah mampu buat aku menangis.. bagaimana pula kalau berita Leader pulak nak pergi? errr T________T

23 months . tempoh yg agak lama. mampukah aku? aceceh.aku mesti akan rindu kau so so badly. :(

BYE.byebye
Wassalam .
I`ll waiting for you. InsyaAllah !



No comments:

Post a Comment