Sunday, August 14, 2011

entahlaa~

Hello..dengan malasnya aku update blog untk harini smpai tk tahu nak letak tajuk apa. saja je update,sebab bosan. faham? baru je selesai buat nota sejarah bab 6, tinggal satu bab je lagi kot. huh--cepatla siap,lepas ni nak focus kat Study jerr..

tk boleh lama lama sangat text untuk kali ni,sebab banyak lagi kerja yang nak dibuat selepas ni . just nak kongsi kegembiraan with you all about my Boyfriend :')

Happy news : Boyfriend akan buat comeback, this end of year, yeahh this december!
yeahhh dok sabooo nyoo.xD happy,sebab masa tu dah lepas pmr! weeee~
tk sabar nak tunggu Bf2 aku. especially :

Muahewhew <3 :'D

dan

hewhew :D


boyfriend aku tau? sapa ambik aku kasi pelempang kat hang ! kah3 xD 
oh btw, nak masuk topik super junior pulak, bukan Boyfriend aku dah ni, tapi husband aku dah belaka.haha.
aku tk tahu sama ada ni berita gembira atau sebaliknya, tapi aku rasa kan.. aku rasa kan.. aku rasa.. erm,aku rasa..aku dah fikir masak-2 nak pilih siapa yang depan cover album Mr.Simple uhh --
oh,kalau tk faham sila rujuk entri sebelum-2 ni,tq :)

back to the story, ha`ah.. aku rasa,aku pilih... HOI KAU TEKA LA DULU ! haa.. aku pilih, ehem ehem.
yes, this is weird,tapi aku pilih Kim Heechul :'D pelik kenapa aku tk pilih Donghae atau Kyuhyun? yess, kalau kau pun boleh pelik,aku sendiri lagila pelik gila. haish. sebab aku pilih heechul, sebab aku rasa cover dia punya lawa la. smart. tapi aku tk pasti lagi la weih,sebab jauh di sudut hati aku nak Donghae :'(

i want both !

tapi yang Kyuhyun pun lawa, warna kuning :D

ok, aku harap aku pilih heechul lah . aku pun sayang dia ape? bukan aku sayang donghae dgn kyuhyun je.
 hee chul Hyung ! <3

ohmaigodd heechul ! xD

 keyh,entahlah. aku tk tahu lah. kadang-2 rasa macam nak pilih heechul,kadang-2 Donghae, kdg-2 Kyuhyun.. pernah jugak nak Jun-su -.- malas la cerita pasal album,meh nak cerita hantu sikit ! xD

tadi kan,aku tengok Super Junior Twiligt Vampire. ohmaigod, jangan fikir bukan-2. bukan cerita lah, just iklan orang thailand je. iklan perfume je, siap buat twiligt segala .

best tak? best tak?
hahaha

Donghae yang bertukar jadi Vampire.HIHIHI

mereka berubah jadi manusia balik :)

stop talking nonsense lah Mina, kbai ! chaoooww

i want this !! kbye,salam :)










No comments:

Post a Comment