Thursday, August 25, 2011

cuti sekolah! hip hip,hoorayy ! xD

Assalamualaikum Blogwalkers!
Apa khabar semuanya? sorry yaww. semalam aku tk update pun blog aku ni kan? Update hanya sekadar untuk melepaskan geram segala, so ignore jelah err entri yg dibawah tu. its not impotant dan bahaya untuk kesihatan semua. hati aku masih sakit, tapi aku memang jenis senang nak hilang marah. kau patut bannga dengan aku tau :')
but, kau jangan ingat aku tk bengang lagi lah dgn kau?? Hello aku menangis 10 kali k sebab kau. kau ingat benda tu kecik kot,tapi bagi aku benda tu besar mcm bontok kau!

oh oh korang. harini last sekolah tau. esok dh mula cuti,yeezzaa cuti untuk raya! Selamat Hari Raya Aidilfitri ya,kepada semua umat Islam yg tengah skodeng blog aku ni! tak sabar nak raya tau. tapi aku rsa raya thun ni tk best sebab seminggu je cuti. dh la lepas tu ada kelas tmbhan hari-2 kot kat sekolah :'( yelah,pmr punya pasal ! Apa-2 pun, wish me luck okay! tk lupa jugak untk kengkawan aku semua ! :)

semalam time balik sekolah aku tkde mod. mood aku hancos semuanya! sebab aku bengang kot semalam. tapi harini aku tknak mood aku hancos lagi. yeaahh. aku akan cerita balik apa yang biasa aku cerita hari-2. yeahh, kpop ah. huahhaa!

okay, teaser U-kiss punya mv dah kua ! tajuk comebck kali ni Neverland. wow. mcm sedap je bunyi kan? ya ya aku suka! KiSeop dengan Dongho comel gila kot dlm teaser tu >_< dan tk lupa AJ kiteww ! aku harap-2 lah esok full mv dah kua. amin ! (:

u-kiss . Return to neverland. eh eh tipu,mana ada *return to*, tu tajuk cerita Peterpan lah :D

second story about My Boyfriend ! :'D

Aku mcm semakin gila gila gila baby baby kot dengan Group Boyfriend ni. dulu masa mula-2 kenal rasa 3 org je comel. sekrang dh rasa semua comel + handsome ! yelah,aku manada tipu. kn tk baik tipu bulan-2 puasa ni . memang gila sampai habis aku print termasuk satu benda yang aku tk patut print. err, apa benda tu? Omgyy its my secret lah syg..hahahaha cuma orang-2 terpilih je tahu :D

dan aku semakin sayang gileww kat Our Pikachuu, Kwangmin, dan Mickey mouse, Minwoo! n_n
sumpah tk sabar tunggu comeback diorang Disember ni!!


tapi ni merupakan satu keanehan bagi diri aku sebab dua-2 Bias aku dlm Group ni Rappers. sejak bila aku suka rappers nih, biasanya aku suka Vocalist,cntohnya Yoseob dgn Kyuhyun >_<
eh eh tipuuuu. aku pernah suka GD dengan TOP lah dulu. k, rappers memang handsome belaka . *k, sekarang aku dh tk berapa minat kott Bigbang.bye


budak ni atas ni ada kembar, tapi aku tidak tahu lah mengapa aku lebih suka dia dpd kembar dia. padahal kembar dia tuu lebih popular kot? aku rasa maybe sebab rambut dia warna hitam? eh eh tpi dulu Youngmin pun rambut colour hitam,tapi aku suka kwangmin gk? K, aku tk tahu. mungkin sebab dia lebih sexyy? haha LOL 


I would be perfectly capable to kidnap Kwangmin, tie him somewhere in my house and stare at him until my life is so screwed (since i've done nothing but staring at Kwangmin) that it's too late to fix it.
He’s seriously the most gorgeous kid i’ve ever seen.
With the most gorgeous eyes.
And the most gorgeous hair.
And the most gorgeous smile.
And the most gorgeous cuteness.
And the most gorgeous twin.
Who’s not gorgeous just because he’s his twin.
Since his twin is actually older.


see? sebab ni kot aku suka dia lebih dari kembar dia. jgn jealous eh? siapa cepat,dia dapat.hahaha aku kenal dia sebelum dia dah debut tau. mv pun belum keluar,tpi aku dah kenal. muahaha k,bangga. tepuk tangan semua!! xD

kwangmin. rambut HITAM. He`s Mine. kbai 


Maknae :O


he`s the youngest dalam team ni, umur? sama la dengan Jo Twins, tua setahun je dari aku. birthday dia sebulan sebelum Merdeka. kau kira sendiri eh? jap jap. aku rsa dah byk dh kot entri pasal dia ni saja. haha biarlah. muahehe xD

first expression masa tgk Mv diorang, aku suka dia dulu. senyuman dia, WAH ! haha tapi tk lama lepas tu, aku suka Kwangmin pulaks, dan smpai skrg . tapi jangan risau lorr, Minwoo ni tetap jadi Top 2 Bias aku dalam team diorang! mata dia sepet bila senyum >_< comel !

forever aku akan support korang! eh eh mana Jotwins,tkda dlm gambar ni? haha gambar diorang dh banyak aku pos,LOL xD



eh aku baru sedar,tk solat Zohor lagi. Bye, Salam semua!
Hoi jangan curik Boyfriend aku. aku lempang nanti kan. :O
BYEEE ! <3






No comments:

Post a Comment