Monday, August 8, 2011

u-kiss

Dengar khabar u-kiss nak release album baru bulan depan. betulka? aku pun tk pasti, yang sure, mv baru akan dikeluarkan. masa mula mula tahu rasa macam excited jugak kot,yelah..kitew kan dah mula suka u-kiss,sejak album bran new kiss hairtu kan.. album kalini tk tahu lah macamma yer. tapi aku harap2 album kali ni pun besttt dan meletopss !

tapi aku tknak ah menunggu macam suju`s 5jib haritu.haha. time dia nak keluar, keluar ar kan? malas aku nak tunggu2. lagipun pmr dah dekat.lagi lah aku malas nak tunggu. kiranya Super Junior haritu yang terakhir lah buat aku menunggu. U-kiss! Hope album korang kali ni meletopss mcm yang lepas jugak yerr. aku tkde ah gila baby sangat kat u-kiss ni ekceli. tapi aku Minat dan Suka kat members diorang, especially Ki Seop, Dongho, Kevin , Eli, AJ. hehehe.

tadi ada terbaca kat *kiss me,* yang Dong Ho terseliuh kaki sikit masa dorang prepare album baru dorang ni lah. kesian kan? dah la nak release bulan depan dah. so,Dongho tk boleh lah nak struggle btul2 latihan diorang buat masa ni. aish aish aish.

Dong Ho.



badan dah penat, letih dan macam macam lagi lar. so aku nak belah dulu . BAI.

p/s : 1 month 2 weeks lagi nak pmr. xD

No comments:

Post a Comment