Friday, July 6, 2012

Wedding

Ohhhh Bila Najmina Nashihin dah stat berjiwa jiwa........

Ketika waktu mendatangkan cinta
Aku putuskan memilih dirimu
Setitik rasa itu menetes
Dan semakin parah

Bisa ku rasa getar jantungmu
Mencintaiku apa lagi aku
Jadikanlah diriku
Pilihan terakhir hatimu
(mood jiwang tak habes habes)
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/m/melly_goeslaw/butterfly.html ]
Assalamualaikum! Huahaha setelah lebih 30 minit kot aku berehat kini aku muncul semula! Hahaha biasa lah, kebosanan sangat2. Fb pon dah hampir 2 minggu deactivate :') Twitter? Ohh aku memang tk pernah aktif pun twitter tu. saya jakun sikit, tak reti pon guna twitter tuuuuuu.

Entri ni saya nak bercakap pasal Kak Irene Nadia Marcello!! Amboiii 'kak' segala tuuu,bajet rapat lettewww. Hehe mana ada, dah dia lagi tua dari aku, panggil la 'kak' kan. Ngeh2. Siapa tak kenal dia ni!? Gadis blog yang cun melecunnnnn,berumur 20 tahun dan baru bergelar isteri seminggu yang lepas! Untunglah,umur 20 dah kahwin..huhuhu :')

Ni time majlis tunang dia. Lawa gile kan? Yeah, she`s sooo sweeeet :')
kalau korang nak lebih kenal die, follow lah blog die ni kayy http://irinenadia.blogspot.com

Oh untunglah,suami dahla handsome :') Ohhh semoga berbahagia hingga ke anak cucu.. Aamiin!

Berdasarkan observation aku,ramai gak yang nikah awal2 ni sekarang. aku ambik contoh, Kak Dena Bahrin(,http://denakamarulbahrin.blogspot.) pon umur 20, dan kahwin awal Mei haritu. ohhh seorang lagi, Kak Farah Lee,(http://farahinlee.blogspot.com/) kahwin awal tahun baru ni dan berumor 23 tahun.. ohh kiranya aku pon kene la kahwin awal kan? kah2..tapi.. siapa yang nak kahwin ngan akuuuuuu? hahahaha :') study dulu lah wei..........


Zayn Malik pon dah kahwin ni haaaa. ko bile lagi? :P
eh tipu je,bukan Zayn Malik nih. Muahaha tapi awal2 bukak pic ni tadi,aku ingat Zayn jugak awal2 tadi. ade iras kan? kah2

Kau punya yang mana? Sila tick sekarang :'D

yeahhh this is RIGHT! 
Jaga hati,jaga iman,jaga akhlak dulu!!
dan jangan lupa study duluuuuuuuuuuu!

HAHAHA*evil laugh. I think I gonna be a love doctor gak suatu hari nanti nih. aishh, apa2 jelah. hahaha,biasa lah, remaja :') aku out dulu lah, mahu buat homework. kalau duk layan jiwang ni sampai malam besok pun tk sudah2 lagi ni. Salam Alaykum and do follow kak Irene,kak Dena dgn kak Farah tu yeee. heee siap promote nih. Dan jgn lupa follow aku sekali! Bye2 <3







No comments:

Post a Comment