Thursday, July 5, 2012

Myself

Assalamualaikum. Hihi Selamat Malam kengkawan semua :)

Sudah hampir lewat malam,mata masih segar bugar. Mana tak nya, petang tadi tidur hampir 4 jam. Dari pukul 3 petang kot,smpai 6.30 petang,sampai Asar pun dh lewat. Mentang-mentang ibu aku takde kat rumah, sesuka hati aku je nak tido berapa jam pun. Ngeh ngeh. Untuk topik malam ni, apa kata kite bukak topik Random Questions untuk aku? Ngahaha konon kononnya jawab soalan yang biasa orang tanya kt aku lah. KONONnya Formspring lah ni, ohh tak pun anggap jelah aku bercakap dengan Sim Simi ke. NGEE :3 Mintak maaf lah kalau korang tak faham ape aku duk merepek ni. Terang tang tang nampak macam budak stres je aku sekarang. Muahaha -_-

Eh apesal tetibe gambar ni sesat kat sini? Oh tarappapa. anggap jelah sbgai pembuka bicara :P

1. Nama penuh ko ape?
Oh nama aku sangat panjang. kdg2 terbelit lidah cikgu atau kawan2 aku nak sebut nama aku yang last. hahaha kesian diorang. Nur Najmina NASHIHIN ye. bukan naSHISHIN, NASHIHIN. I repeat, N.A.S.H.I.H.I.N . Nickname aku sangat pendek, Mina je. Ngahaha 1/4 je dari nama asal.

2. Apesal nama ko pelik? dan kenapa name ko pnjang sangat. tamak betul ko kan?
Hahaha. pelik ke? Ha'ah,honestly aku pun rasa nama aku pelik. Nama aku panjang maybe sebab aku kan anak sulung, jadi ibu dengan abah aku terlalu excited nak letak nama aku. aku rasa ah, kalau lah boleh letak nama pnjang smpai 10 suku kata sekalipun,ibu aku nak letak kot untuk aku. hahahaha. 

3. Maksud nama ko?
Cahaya Bintang Penasihat :')

4. Umur ko berapa? study katne?
Umur aku pada harini, 15 tahun 10 bulan kot :) Pelajar tingkatan 4, Smk Sultan Sulaiman,Kuala Terengganu. Pelajar Pure Science.

5. Ada musuh tak?
Errr so far, aku tak tahu ah. Maybe ada, mybe takde. maybe ada je yang tengah duk berasap dengan aku sekarang ni. kalau ada pun,mybe sorang je. dan orang tu ialah................. secret lah :D

6. Pernah benci somebody tak?
Honestly pernah. tapi aku sentiasa berdoa supaya aku tak jadi benci dia. yelah, tak baik lah kalau kita benci kat orang ni. nak2 kalau sesama Islam. Allah tak suka kalau kita hidup bermusuhan. Belajar lah untuk memaafkan kesilapan orang kat kita. insyaAllah hidup kita akan lebih tenteram,tenang dan aman je lepas tu. so,takde ah busuk hati ke, marah,geram,stres,sakit hati ke. heee. 

7. Cita-cita ko?
Parents aku nak aku jadi doktor. aku kadang2 rasa nak nangis pun ada. boleh ke aku jadi doktor ni? :'( aku tak yakin. tapi aku tetap pegang lagi, Usaha,doa,tawakkal. kalau kita usaha secara ikhlas, kita doa, tawakkal,dengan restu ibu abah, insyaAllah boleh. Ya Allah tahun depan dah spm. Dah besar dah aku ni hah. 

8. Subjek paling killer?
Addmath,physics,chemy. 3 subjek ni memang boleh buat jantung aku luruh bila2 masa je!!!!!!!!! Ya Allah!!!!! berdebar dah ni -_____________--

9. Impian ko?
Berkahwin dgn prince charming aku dan hidup aman bahagia forever. eh tak lah,hahaha. aku nak target ntuk spm dlu, lepas tu kejar cita2 aku. dan seterusnya berkahwin dan beranak pinak setelah mencapai usia 24 tahun ke atas :P

10. Ade boyfriend/crush sekarang?
hermmmmmmmmmm ADE! :'D <3

His name Is Harry Potter. Eh salah, Harry Edward Styles. <3

Oh My God. feels like my heart is gonna burst . He's 18 this year. ngahahahaa. amboiii bukan main ko tukar taste ko sekarang ni Cik Mina. mana pergi Kpop ko dulu tuuuu?! Hahaha!! No comment for this question :P

Jawapa tulen untuk soalan nombor 10 tu ialah, aku takde boypreng pun hah. aku single and not available je. Belajar lah untuk bercinta dengan orang yang Halal untuk kita ya. Yang halal? Siapa? Mestilah suami kita.. :) Cinta aku terlalu tulus lagi suci murni, jadi yang halal untuk aku je layak untuk dapat. hahaha . Dah tu, yang kat ats ni sapa? Ohh ini hanya Sugar Daddy aku jewwww :P ngeh3. 

Ohh aku chaoww dulu erk. mahu mengerjakan Isyak pulaks, dan lepastu tidoq. Selamat Malam semua! Salam Alaykum :D













No comments:

Post a Comment