Thursday, July 5, 2012

Bedtime Story :p

Assalamualaikum dan Happy Friday to y'alls! Semoga jumaat kalini lebih barakah dari jumaat sebelum ni..
Ohh korang dah makan ke belum? Aduhh perut aku ni dari tadi duk bergendang mintak diisi. Agaknye cacing aku dah kebuluq kot. Sebab tu dari tadi duk nyanyi lagu rock je. ngahaha

Lepas balik tuisyen tadi terus kemas bilik. hermm bilik aku macam bilik jantan je. Buku2 bertaburan tak tersusun. Yelah,baru baru ni penyakit malas aku datang menyerang.hehe

SEBELUM


SELEPAS

So far aku berjaya gak kemas buku2 aku sikit2 walaupun hakikatnya bilik aku masih berdebu kelam. Patut lah aku selsema, aku tidoq dalam debu+habuk rupanya selama ni.. 

Oh sehingga bertemu lagi lepas ni. Salam Alaykum!


I’m broken, do you hear me?
I’m blinded, ‘cause you are everything I see,
I’m dancin’ alone, I’m praying,
That your heart will just turn around,
( lagu ni sesuai untuk yang baru putus Love)

No comments:

Post a Comment