Monday, July 9, 2012

Minaa Potter since Fourteen.

Assalamualaikum to all readers! Its 12.00 am, and dah masuk 10.7.2012 dah. Currently sakit perut sikit sebab baru lepas telan mi hun sup yang pedas lagi banyak. Ni semua silap abah sebab bungkus banyak sangat untuk aku. Tengok tuu! tetap nak salahkan orang lain walaupun diri sendiri yang salah sebab tamak nak makan banyak banyak -_-

Ohh sebelum tu, Happy Birthday to my beloved oppa from Super Junior. Tak lain dan tak bukan, tentulah Kim Heechul!!! Happy 29th birthday :') Miss you oppa,long time no see sejak you masuk miliatary tahun lepas. sobsobsob untunglah aku masih sayang lagi Heechul aku :')

Pagi esok parents aku bertolak ke Kl, sebab ibu aku ada konvokesyen kat Putrajaya this Wednesday. Alhamdulillah setelah 4 tahun ibu aku habis habisan belejar, akhirnya tamat jugak. Congrates to my mum. You alls sila tepuk tangan!! Hehe. Ikut plan asal memang aku nak ikot, tapi bila fikir semula, aku rasa macam rugi pulak kalau tinggal sekolah. yelah,3 hari kot skip sekolah. Siapa nak tolong kalau aku terlepas tajuk baru addmath ke, chemy ke, siapa nak tolong bertanggungjawab!? Tuisyen? ohhh bagi aku cikgu tuisyen dengan sekolah lain lah. masing2 ada kelebihan dan kekurangannya. Jadi aku ubah plan,aku tak jadik ikot ibu aku. Sorry. hermmm.

Lepas solat magrib tadi family aku keluar, pergi makan makan and then pergi jalan2 kat Giant kot, cari barang sikit. aku memang nak ikot, tapi nasib aku malang,aku kena tinggal sebab lambat sangat bersiap. hermm its okay lah. So, aku decided untk sambung buat nota pai. Dahla duk sorang2, cuak jugak tadi. tiba2 terpandang Cd Harry Potter And The Goblet Of Fire kat atas rak buku. and jeng jeng *angkat kening*. ,Guess what? hahaha. Kepala duk ligat berfikir. Dah lama gak ni aku tinggal terus HP. Apa kata kalau ulang tayang balik? kih3.

And finally aku berjaya habiskan cd tu malam ni!! Tepuk tangan semua! Hahahaha. Kalau dah memang gila tu,tetap gila jugak lah. Feeling habisan aku tadi sampai meleleh air mata I you alls! hahahaha rindu sangat sangat :') Teringat zaman form2 dulu, duk struggle nak habiskan ketujuh tujuh buah novel Harry Potter tu. Hahahaha lepas tuu kalau kawan yang minat jugak Hp ni nak pinjam cd,taknak kasi laa sebab jealous :P 'mana boleh rampas hak orang!' dulu2 la.hahahah. sekarang mature dah sikit,heheheheh malu i you alls. And honestly speaking memang takde Novel/Movie punya yang dapat lawan Harry Potter ni. Harry Potter memang THE BEST lah! Kepala J.K Rowling memang banyak channel la kot. Hehehe

Okay i adore you very much much much much Mr Daniel Raddclife AKA Harry Potter! :')

The world can be a crazy place at times. We all need things to talk about, think about and most important of all – laugh about. That’s what we do.


Okay itu sahaja untuk malam ini. Sehingga bertemu kembali, Salam alaykum and Good night!
*mintak2 la dapat mimpi jadi bini Harry ke. Muahahaha link blog pon ada Potter tuuuwwww



No comments:

Post a Comment