Wednesday, July 4, 2012

Its a LONGGGG timeee~~

Assalamualaikum semua. hihi.

Masa berlalu begitu pantas. musim hujan dah lepas, musim sejuk pun dah lepas. errk sejak bila Malaysia ada musim sejuk nihh? erkk abaikan saja lah. Sekarang giliran musim panas mendominasi bumi Malaysia, dan yeahhh panas seperti hati ku yang dah lama terbakar dek perbuatan insan yang sorang tuu. 

Oh ya, selamat bertemu kembali kengkawan! Setelah hampir setahun aku menyepikan diri akhirnya hari ni aku muncul kembali dengan membawa perwatakan yang sedikit mature berbanding dahulu. Muahaha :P i'm not fifteen anymore! and almost Sixteen babes. pasti ramai yang tertanya2 mengapakah si budak comel ni dah tersangat lama tak updte blog kan? hihi jawapannya ialah si budak comel ini terlalu malu untuk berhadapan dengan pembaca2 blog ini yang sudah semestinya menanti nantikan result pmr 2011 aku seperti yang digembar gemburkan pada entri sebelum ini. Ohh sila scroll down bawah sikit ya :P

Eh kenapa malu kak? tak dapat straight A's ke kak? hahah mestilah dik :') kalau akak dapat 8a, hahh mesti akak dah tayang dah slip akak tuu. dek kerana kesedihan,kekecewaan dan kemaluan yang terlampau, aku membuat keputusan untuk "buang" terus blog ni dari hidup aku. muahahaha. tapi tak lame pon buang kan, 7 bulan jerkk :P jadi harini, setelah mendapat semangat baru sejak masuk form4 ni, aku dah berani tampil semula di sini. dan untk pengetahuan korang,aku dapat 7a je masa Pmr tahun lepas. haha. sedih tak? ololo of course la sedih dik! rasa macam takleh hidup dah time tu. haha. tapi Allah kan ada :') Alhamdulillah kekuatan dan semangat baru tu muncul. dalam duk menangis kekecewaan tu, Allah anugerahkan aku sahabat2 yang tak putus2 bagi aku semangat supaya aku bangkit semula. dan tahniah kepada kengkawan aku yang rata2 berjaya dapat result yang cemerlang dalam Pmr korang :') usaha lagi yeww sampai Spm! yes!!! SPM pulak!!


hihi ni time trip gi singapore bulan april baru2 ni. kat Universal Studio time ni. :D
kawan2 yang sentiasa anda di samping aku. thanks korangg :'
from left Aina,fara,Aku (mina),Yana and najihah.

kita bukak buku baru pulak lepas ni. Spm. So, Najmina Nashihin, ko nak kecewa lagi ke? ohh 6 bulan dah ko bazirkan begitu sahaja dgn suck things yang membazirkan. get up syg, kejar balik semula. masih belum terlambat lagi. yang dah pergi tu, jgn dikenang lgi. terus ke dpan dan jgn undur kembali ok.

ohhh dushhhhh. sampai di sini sahaja untuk harini. actually banyak sangat benda aku nak share, tpi masa amat mencemburui aku. Sehingga bertemu kembali, Assalamualaikum! :D





'things happen because a reason'

No comments:

Post a Comment