Thursday, July 19, 2012

Mina ...............

Assalamualaikum. Selamat malam korang :)

Tengah tengah malam ni, angin malam dah datang serbu aku dah. Tahu apa maksudnya? Hahaha. Angin malam bermaksud di mana sikap anda yang agak 'gatal' datang menyerpa. Ooppsss, bukan 'gatal' sangat ok. Gatal sikit sikit je. Hahaha actually takde menda sangat pun. Tadi duk terjah blog blog orang,tetiba terbaca la satu page akak ni, umur dia 19,tapi dia macam tak sabar sangat nak berkahwin. hahaha banyak jugaklah entri dalam blog dia pasal nikah kawen ni. Aku apa lagi, mestilah jadii excited nak baca kan :P

Kalau boleh nak kawen sekarang jugak hahhhh. Umur dah nak masuk 16 dah ni hah. Dah besar dah pun. Hahaha seee? Angin malam aku tuuu. Nak jugak bermanja dengan suami sendiri kan :') Kite taknak bermanje dengan boyfren, lagipun kite takde boyfren. Kalau manje2 dengan boyfren dapat Dosa, kalau manje2 dengan suami dapat pahala kan. Heeeee stopppp mina. Spm pun tak lepas -_-

Pengantin ni umur berapa la agaknye -_-
Hermmm muda nya diorang kan,untunglah...
Sweet pulak tuuuuu

Yes! SO TRUE.

Alahai cik Mina...muda muda dah fikir kawen dah..hahaha ape la nak jadi ko ni 10 tahu akan datang ye.. entah entah dah beranak 6 time tuuu. hahaha okey je pon :P

Sebelum aku merapu dengan lebih parah,lebih baik aku pergi masuk tidoq dulu. Bantal busuk aku tu dah terbayang bayang di ruang mata. Hehehe Salam Alaykum. Entri kalini memain sahaja ya! Aku nk study,capai cita2 dulu la..tapi kalau dah ditakrdirkan aku nikah awal ke, manatahu kan? hahahah Only Allah knows. Hehehe hahahaha just pray for the best! Allahuakbar! 

K,masuk tidoq dulu..baca kursi,doa tido dan bermimpi lah kamu sehingga subuh...jangan terbabas subuh sudah ya!! Assalamualaikum wbt <3



No comments:

Post a Comment