Thursday, July 19, 2012

Ramadhan.

Assalamualaikum. Good Evening semua :)
Pengakhiran petang yang agak indah pabila langit pun menandakan hujan bakal tiba,,,
Alhamdulillah, masih hidup pada harini. Ya, Allah masih beri aku peluang untuk hidup,peluang untuk terus mencari cari pahala kebaikan sebagai modal untuk akhirat kelak. Err. Ayat dramatis aku bagi ni hahhh. Hehehe

Hari demi hari,sejak bulan lepas lagi,korang mesti duk hitung tarikh nak start puasa kan? Hehe same goes to me :) Malam ni dah tengok anak bulan dah, kalau ada anak bulan,insyaAllah sabtu ni kite semua sebagai umat Islam,akan start berpuasa. Honestly tahun ni aku rasa paling beestttt dan tak sabar sekali nak sambut Ramadhan. Sebab ape erk? Haha mungkin sebab aku dah semakin dewasa, dah semakin rasa bertanggungjawab,dah semakin rasa aku ni dah besar sangat dah,dah boleh kawen dah pon,jadi aku mestilah kena ada cita cita untuk jadi salah seorang dari hamba Allah yang 'solehah' kan? Hehe insyaAllah.. Bulan ramadhan ni lah pintu syurga akan dibuka seluas luasnya,peluang untuk beribadah nii mestilah kene kejar tau! Kalau terlepas,rugi korang nanti. Ramadhan, i'll wait for you :')





jom tukar, tanda anda pelajar Universiti Ramadhan ^^ medan latihan buat kita utk menjadi lebih baik :’)

Sehingga bertemu lagi yaaa! Salam Alaykum :D

No comments:

Post a Comment