Sunday, July 10, 2011

upcoming date

24 JULAI 2011-PMR TRIAL . 


3 AUGUST 2011-SUPER JUNIOR FIFTH ALBUM RELEASE . 


tapi kan, dua dua tarikh ni aku suka gila n tk sabar kot? pelik apsal aku tk sabar nak trial? aku pn tk tahu.. kbye! sejarah form1 bab1 bab 2 is waiting for me ~~~ :P


fact for today : aku rindu donghae.tadi tengok balik vd donghae , baru aku sedar aku mcm tk hirau dia dah dekat sebulan di sbbkn BOYFRIEND baru aku.okay,whtever. AKU TTP SYG SUPER JUNIOR LA!  no matter what, aku tetap akn aggp Super Junior tuh,mcm tonggak utama dunia Kpop nih. bg pndgn aku lah yer..sbb Sj dh jd cam KING of Kpop kot? heeeee gedik LOL. atas pandangan masing-masing..ada yang x suka,ade yg suka.. yang tk suka tu sbb diorang aggp sj tu mcm gay lah..ntah pape doe.. n ade yg rasa sj tu tk rmai yg hensem..hahaha yang ni aku mcm sokong gak..hehehe tpi masing2 ade bakat yg buat org duk tergila gila ,mcm aku .ngeeee ~ whateverrr. yang penting,aku nak study !!! BYE !!!!!!!!

 3 AUGUST 2011 <3 


THE MOST IMPORTANT !! >>> 24 JULY 2011.



No comments:

Post a Comment