Tuesday, July 26, 2011

patutkah aku rasa bangga? heh ^_^

anyeong. tajuk entri macam beruk je. ceh tadi baru ingat tknak update blog harini,azam nak study je harini.tapi tiba tiba,dek kerana sekeping gambar yang buat aku meloncat loncat kegirangan, aku nak jugak update blog hari ni. benda happy macam ni mesti kena kongsi, tahu? hehehe happy gila aku yeay aku bangga lagi happy lagi rasa sayang gila kat awak :O

sekeping gambar yang telah barjaya mencuri hatiku :

  ♥   


haaaa nampak gambar ni,nampak yang dalam bulatan tu? keh keh keh, nampak tak? kalau nampak,sila jangan jealous ya,sebab .. jam yang Yoseob pakai tu,jam saya tau. my Bf ni pinjam jam sy haritu. tapi smpai sekarang dia tk kasi kasi,sebab tu ler aku dah tk pkai kat sekolah . weh weh. kau percaya ke dia pinjam jam aku? kehkeh,hiperbola je sayang.

tu jam dia lah.haha. sebab saya bangga sangat,happy sangat,sebabnya..jam Yoseob is same with Mine lah!! wow terkejut aku tadi.aku kan suka tilik gambar2 Bf aku,tiba tiba terperasan jam kitorang sama la weh! ok,sila muntah.dan aku mintak maaf sebab aku memang tk leh kawal. yeah, aku terlalu bangga sekarang >_< hahahaha sila lempang lah aku kalau nak lempang. Mianeh .

bukti la bro : 

 sorryy pic jam aku tk berapa nak jelas, sebab silap terblurr gambar ni -.- tapi mmg sama,okay? ngeh3 :p

hal kecik macam ni pun aku rasa nak heboh. sorry . bagi kau kecik kot,bagi aku besar . hehehe bye !


                 

No comments:

Post a Comment