Monday, July 25, 2011

bersimpati.

anyeonghaseyo. entri kali ni ditujukan khas untuk Chi SiWon,Sj walaupun dia TAKKAN baca ni,haha tapi asalkan,aku ikhlas :') . rata rata ELf mesti dah tahu kan,bahawa Si Won baru sahaja kehilangan nenek kesayangannya 22 julai baru ni? mina turut bersimpati dengan Si Won..kasihan dia,sebab. 3 Ogos nanti SJ dah nak comeback,tiba tiba dia kehilangan orang yang dia sayang dalam masa terdekat ni.kesian kan? Aku ingat nak tolong baca Yassin,tapi.. faham2 jelah.. she`s not a Muslim.huuu~

Si Won baru sahaja meng-update-kan twitternya kira kira pagi tadi,waktu Malaysia.. jom kita tengok apa yang mina nak kongsi sikit nih :


"break my heart. but i should stay strong.",

"To my grandmother-the most beautiful person in the world. I will live bearing the love that you taught me deep within my heart..."

"We will surely meet again. yfrog.com/gz24gctj"



                         komen seorang ELF : Oppa be strong, we are here for you,", "Siwon oppa, she is now happy with our Lord."



dan

Si Won .

we should bersimpati ryte? memanglah aku tak syg gila siwon macam aku syg donghae,tapi aku tetap rasa bersimpati.. tapi aku tak menangis lah.hahaha. masa time donghae cerita pasal ayah dia yang dah meninggal tu,aku menangis lah..sedih..dan kasihan.

p/s : aku simpati gile baca komen Elf sorang tu.haha. k,jahat . 
okay lah. bye :)


No comments:

Post a Comment