Sunday, July 24, 2011

:(

exteremely saddddd. tapi,sedih yang masih bisah dikawal dongg. insyaAllah aku tkkn menangis sebab benda ni :)
jadual trial untuk minggu depan dah dapat ! semakin eksaiteds nak periksa aku jadinya. tapi aku pun tk faham kenapa aku eksaiteds sangat.padahal bukan aku dah habis study mcm org lain pun.bukannya aku semangat study mcm Qaisara pun..haihh..aku pun tk faham.haha. tapi,apa yang aku faham,lepas je trial nanti,aku nak struggle gila nak mampus study! NO Facebook! No No No!! tapi..err..haha kpop tuh aku mcm tk boleh nak lepas je? tengok lah dulu..kalau aku kuat,aku akan cuba pencen pasal kpop untuk tempoh 2 bulan terakhir ni..
ingat aku boleh mati ke tanpa kau hah,Kpop?? sudah sudah lah wei.boleh tak kau bawa virus kat badan aku ni kat orang lain je untuk 2 bulan nih? lepastu,kau bagi lah balik virus ni kat aku.nak tambahkan protoza ke,fungi ke lepastu pun,tkpelah. janji, virus nih kau buang dulu dari aku. Boleh? =,=

okay.stop nonsenseee please..hahah. okay,mula ke tajuk asal . aku sedih.sedih.dan sedih.tapi sedih yang aku boleh kawal lah.bukan sedih sampai nak mampus. haha. begini seturinya..kan aku dah dapat jadual trial tadi, aku pun check lah subjek apa yang aku exam 4.8 tu..tuptup..ada 2 subjek. Geografi dengan KH. okay,macam apa je aku rasa. tk boleh arr aku nak tengok Mv baru Sj kalau mcmni . haha. tapi tkpe ,may be boleh kot,kalau aku selit sekejap,tengok mv yang tk smpai 10 minit pun hah. tapi boleh ke? biasanya , kalau aku teengok mv sj,aku akan ulang 10 kali. jadi,nak dekat sejam jugak ambik masa tu. tapi..hurmm..aku try lah..tengok sekejap je..trial lagi penting!!

bukan tu je aku nak cerita dlm entri ni. ada lagi.tunggu sampai aku habis membebel. U know what? B2ST ada kat Malaysia sekarang ni ^_^  aku rasa,mcm aku dekatt je dengan Yoseob.awh! Yoseob memang drive me crzy sekarang ni! can you feel my heartbeat baby? i Love You. so much. gambar you..merata I tampal kat ats meja I . gmbar You buat mulut manyun pun ada.comell sesangatt ! gmbar gi kwang pun ada,tapi I lebih suka tengok gmbar you time I tengah mengantuk ke,bosan ke .. ^____^

so. i nak habaq buat last time kat sini. AKU NAK BELAJAR MALAM NI. BAIBAI. BEAST AKU SYG KAU TAPI AKU SYG RESULT AKU LAGI,SO AKU MLS NAK CERITA PNJANG2 NANTI TK JADI AKU NAK BELAJAR NANTI ! SORRYYYY all . tiba tiba MOOD tu hilang! MUAHAHAHAH bye.

No comments:

Post a Comment