Wednesday, July 20, 2011

awak..

hai . erm.. hari ni,detik ini,saat ini.. hati aku rasa sakitt sangatttt sangatttttt . rasa mcm hati aku dah kena tikam bertubi-tubi. tapi,aku tk menangis . thnks god :) aku benci jadi perempuan yang kuat menangis. kadang-kadang tu, aku rasa pelik. tkda ke dalm seminggu yang aku tk menangis langsung? haha,jawapannya.. mesti ada. walau sekalipun. 

okay,berbaik kepada tajuk entri. aku sedih skrg ni..macam-macam benda aku fikir fasal awak tu. dah dekat 2 bulan kot aku ignored dia,and Vs lah. dalam hanti rasa rindu,tapi dekat luar rasa benci. k,benci tu macam tk munasabah,tapi byk benda yang aku kecewa sebab dia. dalam minggu ni,tiba2 aku rasa rinduuuuu gila kat dia. tapi,aku tk boleh mengalah. aku mesti Ego. aku tk thu sampai bila aku mesti begini,tapi yess. aku tk kan mengalah. thats my Point :) aku terasa hati gila kat kau, kau mcm lupa diri setelah jumpa kwn Baru. Kau tinggal aku. kau tinggal aku. kau Tinggal aku. kbai

No comments:

Post a Comment