Tuesday, October 18, 2011

unstable

salam.. wah macam lama gila kot tak update blog.. hihi sedangkan Pmr dah hampir 2 minggu tamat >_<
sorry sorry actually takde mood selama ni. dulu, sebelum pmr, macam-2 rancang nak buat lepas habis pmr. tapi bila lepas pmr ni, tk tahu nak buat apa. uhhh --' seriously macam bosan gila. takkan laa nak online facebook selalu kalau nak hilangkan bosan? baca Novel? lagi laa aku tkde Mood. tengok Drama or Video2 korea yang berlambak yang aku dload sebelum exam lagi? hampeh --' lagi lah takde mood. aku tk tahu ke mana hilangnya mood aku. haishh tapi harini aku rasa mcm mood aku dh datag balik. walao xD

Well. sebab dah lama aku tak bercerita kat korang sume, jadi entri aku kalini agak padat sikit lah yer. tapi aku mengaku, aku dahtak reti nak susun auat sekarang.hehehe. dah lama tinggal Blog!
Pasal Pmr? Alhamdulillah, aku mcm puas semua kot. dah ade paper yg dah check, hehe Alhamdulillah semua A tapi atas tong LOL. fuuuh --' happy ah. so skrg teruskan berdoa berdoa berdoa berdoaa eh orang cakap berdoa, duk baca blog orang lagi xP

umm sepanjang sebelum dan semasa dan sedang menjawab kertas soalan pmr nih.. aku ada lah suka kat seorang lelaki ni.. yang real man punye ah, bukan hero korea. Lelaki melayu ah. aku suka dia dah lame woo tapi aku jenis suka memendam perasaan . wahh biarlah aku suka dalam diam je kan?  hehe dia memang baik ah. genius tahap gaban! k,malas puji banyak-2 . nnati ada yang terbatuk pulak. secara kebetulannya, tempat aku time jwb pmr tu memang strategik gile ah. angka giliran TA001K100. walao,cantik tak? kau ade nombor cantik cenggini? takde kan..? hehe lepastu kan.. tempat duduk aku mcm dekat gile dgn budak yang aku suka ni. err xde ah dekat sangat tapi, mcm klau pndang tepi je terus nampak dia, biar dari belakang je pun. tapi suke ah x)

walao gatalnya. hehe biaselah kan. normal ah ni.haha setiap kali nak mula exam,lepas doa semua, aku pndang dia dulu. lebih kurang mcm dia sumber inspirasi aku ah. haha lepastu,kalau ada soalan yang agak susah, aku pndang dia lagi, lepastu mula lah nampak dia garu2 kepala semua. haha comel xD ada satu lagi dia mcm perasan kot aku tengok-2 dia,lepastu dia pusing. aku pun mcm gelabah ah. haha biarlah dia tahu pun >_<
asalkan dia takkan ckp kat kwn2 dia kan? aku yakin dia bukan jenis camtu :O

lepas exam tamat, ada something yang aku TAK pernah expert berlaku, tjadi kat diri aku. walao. pening aku.



nak dijadikan cerita..............


to be continued..hahahaha
*esok snsd full album kua !! wah!!!!! >_<

No comments:

Post a Comment