Sunday, October 23, 2011

The Boys

Assalamualaikum. Well,entri kedua kot untk harini. tiba-2 dapat ilham nak tulis xD
tengok tajuk,mesti ingat aku nak tlis berkaitan dengan comeback snsd kan? haha takdela. takkan hari-2 korea kot xD

The boys. hewhew aku nak tulis kat sini tentang ciri-2 lelaki idaman aku. Walao, gatalnya --'
hewhew maneade. Normal la ni!  Well,kebiasaan perempuan suka lelaki yang hensem2 punya ah,yang wajah putih melepak bak kapas pencuci muka, wajah licin bak sutera. adoyy tapi aku geli dengan laki2 camtu --'
haizz kalau yang korea punya mmg tak dinafikan aku mmg suka yang persis mcm tu, tapi ni malay okay,malay, dont act like pondan pleaseeee ~

aku suka lelaki yang :

1. Alim - seperti semua Perempuan muslim tahu, orang lelaki ni tugasnya untk membimbing kitew ke arah kebenaran. so, alim is my choice. Kalau lelaki rijek perempuan sebab perempuan tu tak pndai masak,jadi yang perempuan pun boleh rijek lelaki yang tak pndai jadi imam! Haizz xD

2.Tinggi - oleh sebab aku ni pendek,aku mmg minat ah kat laki2 yang jenis tinggi. kalau boleh yang 180cm ke atas memang gempak ah. *pengaruh korea sbb laki2 kat sane kan tinggi xD

3. Pemalu - Wow. aku mmg suka laki yang pemalu. pemalu tahap gaban lagi lah aku suka! suka sangat-2 hehe sebab malu tu bukan ke tanda orang beriman? :')

4. Bijak - Lelaki baik,alim yang bijak. wow. mcm perfect je bunyi kan? haha tapi ne ade manusia perfect :)
mak aku selalu pesan,klau nak cari laki, cari yang setaraf, ataupun lagi bijak ler dari kita. tapi jangan cari yang kurang pandai dari kita. susah nanti. why mak aku cakap cenggitu? dia ada sebab laa tu

5. Baik - semua orang nak yang baik-2, mana ada nak yang jahat. lelaki baik hanya untuk perempuan yang baik, dah aku ni? layakke berpasangan dengan lelaki yang baik? oh itu aku tidak mampu menilai sendiri.

SO, da siap da pun. ni lah ciri-2 yang aku sukeww. haha tak kesah la dia hitam ke, ada jerawat batu ke,asalkan dia ada ciri2 nih. hahahah tapi yang nombor dua tu tak penting sangat lah sebearnya, ianya lebih kepada kemahuan,bukan keperluan. Yang penting alim dgn pemalu oo xD

BYE , salam! haha

No comments:

Post a Comment