Saturday, October 22, 2011

xD

Assalamualaikum you Alls. rindu aku tak? err Sorry lah sejak kebelakangan ni aku memang malas nak update aku punya blog ni. sebelum pmr,bukan main update hari-2 . begok betul. Berkenaan dengan sambungan cerita aku haritu,haha takpelah tak jadi ah aku nak cerita. its my personal life la Bro, I taknak satu dunia tahu donk >.<

Btw harini aku ponteng sekolah lagi. huaha untuk kali ke berapa entah. kali ke 20 kot? haha lantaklah. aku sudah habis pmr,nak buat hapa lagi pergi pun kan? Gosip ngan kawan-2. tu jelah kerja hari-2. Ohh sekarang aku macam semangat gila nak diet. erghh berat badan aku kalau tak silap lah, dah naik 7kg untuk tahun ni sahaja. Walao, tak percaya ke? Haiz aku cakap benda betul punya ni! Gilerr ah. ni lah akibatnya makan nasik 5 kali sehari. hahaha Nasik sampai hati kau buat aku cenggini. tapi aku memang suka nasik <3 lepas ni malas ah makan nasik byak2. nak makan 1 kali sehari je cukup :') target aku lepas ni berat aku 45kg! HAHAHA

ohh btw pasal snsd. yeahhh da comeback da pon ! aku viewers nombor 309 kalau tak silap aku. walao,bangga ah. heheh ingat senang ke nak dapat top viewers cenggini? hahaha. mula2 tengok teaser memang aku shoot Yuri ah lawa sekali. Bila mv dah keluar, aku rasa semua lawa ! tip top habis, Jessica dengan pandangan yang sangat ayu, tiffany dengan gaya ganas dia, wow. Yoona lak buat-2 ganas. nampak sangat buat-2. haha sebab dia mmg dah ayu semulajadi,nk buat camne kan? :D  Sunny hot babeyhhh!! Soo Young,aku jeles kot dgn body dia. dahla tinggi,langsing habis. confirm aku lagi berat 10 kg dari dia. hoho :')

ohh tiba-2 macam ade benda lain nak buat. ingat yer kawan-2, doa banyak2 yer. biar kite sume 8a in pmr! amin ! :') skrg aku mmc dh liat nak buat smyg hajat. ohh seta, kau mmg jeles kat akuuuuuuuuu.

BYE,salam ! <3

No comments:

Post a Comment