Wednesday, October 26, 2011

Take Me Away :')

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca semua. Korang semua apa khabar? Sihat? Alhamdulillah kalau semua sihat :') Aku? Yeahh aku sedang menghadapi kesulitan dalam melawan perasaan aku sendiri. Ya Allah perasaan ni bagaikan membunuh aku secara perlahan2. err macam ayat Twilight. Yelah, aku baru ulang semula novel Twilight bodoh aku,sekadar untuk mengisi masa lapang aku yg selama ni aku sia2 kan dengan bermesej2 :')

Korang semua. Kalau korang ni memang jenis pembaca setia blog 'hebat' aku ni, mesti korang tahu kan , aku ni boleh dikatakan Kpop Holic sangat kan? Semua benda aku tahu wtf heheheh err lebih kurang camtu laa kan? Dulu aku selalu cerita, kalau kita cinta2 secara fantasi lagi bagus kan dari cinta2 secara realiti? memang pun. Hati tak sakit. Mata tak bengkak. kalau rindu,pergi tengok balik vd2. kalau rindu lagi pergi buat mimpi seperti yang aku pernah cerita sebelum ni.

Masalahnya sekarang ni. Aku.. err susahnya aku nak cakap,ermm lebih kurang macam ni lah. Aku,dalam diam sekarang sedang mneyukai seseorang. --' dalam diam ke? dalam diam lah sebab orang tu tak tahu aku suka dia. aku agak terkejut dengan perubahan ketara aku sekarang,sebab aku ni jenis susah nak suka kat orang. worst lagi, aku suka orang yang jenis alim2 lepastu pemalu tahap gaban. erm ramai ke lelaki jenis mcm tu? tak ramai kan? harrzz mujur lah sekarang ni dah lepas pmr. kalau sebelum? mampos lah aku jwbnyerr T.T

Aku tak boleh nak cerita banyak kat sini. hehe tapi aku cuma boleh kongsi satu je. aku nak buang perasaan aku sekarang. its killing meyyy! aku tak suka. tak suka. tak suka lah! semalam aku belek2 balik gmbr pakwe fantasi aku sebelum ni. Adoii rindunya aku kat diorang T.T aku nak jadi mina yang dulu2. yang normal takde lah mata bengkak2 selalu kalau malam2. semalam ada kawan baik aku yang sorang ni call aku pukul 1.30 pagi,lepastu kiotang gayut smpai pukul 3.45 pagi. aku yang suruh dia call sebab aku ckp aku tak boleh tidoq. dia pun call je lah, sementara dia dapat kredit panggilan free :* aku cerita semua kat dia, lepastu dia cakap 'baguslah. ni satu petanda positif yang menunjukkan mina ni gadis normal' WT.. normal? aku mmg lah normal. hahaha.

Yang penting sekarang,aku takkan luahkan perasaan aku kat dia sebab aku bukan jenis mcm tu. mahal wehhhh,hehe . lagi satu aku pernah baca ni :


Kalau kita sukakan seseorang,
jangan beritahu si dia.

Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanya.
Tapi luahkanlah pada Allah,

beritahu Allah.Allah Maha Tahu jodoh kita siapa.
Cintai dia dalam diam.
Dari kejauhan disulami kesederhanaan dan keikhlasan.

“Dan segala sesuatu Kami ciptakan berpasang-pasangan supaya kamu mengingat kebesaran Allah”



Betul kan? ha`ah.. aku akan buat mcm tu :)
so, Bye lah semua. aku chaoww dulu! salam !

No comments:

Post a Comment