Saturday, October 29, 2011

TAKDE TAJUK~

Assalamualaikum You Alls. Apa khabar semua? Harap2 semuanya baik belaka. Well mood aku pun dah mcm beransur pulih. Yeahh aku dah lega,Alhamdulillah :) Segala yang baik datang dari Allah, dan segala yang buruk tu dtg dari aku sendiri. Mungkin kadang2 aku terlalu mementingkan diri sendiri sehingga lupakan perasaan org lain. Tapi aku juga masih belum berapa nak berpuas hati lah. yelah, manusia tak pernah bersyukur. Astaghfirullah :O

Yang aku tahu,skrg aku dah mampu tersenyum riang dengan takde FAKE nya lah.hihihi aku happy :D
Tapi aku masih berasa janggal dengan sifat aku yang agak ego yg aku sendiri tk tahu nak ubah camne. lagipun dlm aku duk2 ego tu, aku yang tersiksa. aku yang menangis. aku yang .. aku yg semua lah. Betapa susahnya untuk aku lafazkan 'Aku mintak maaf ' terutamanya dengan org yang aku sayang. tidak kutahu mengapa. Sedangkan,aku yg terseksa sbb menahan diri dari melakukan perkara yang sepatutnya. Kiranya yang kali ni okay lah sebab cuma 2 hari je kot tak bertegur sapa. tapi kalini aku yg mintak maaf --' hurmm xpelah. dan mmg salah aku. aku yang buat salah. tapi aku tk sangka pulak jwapannya ' eh kenape ni? mina mana buat salah??? '

OHH YEKEWWWWWW . cuba kau bayang perasaan aku.hahahahahahahahahahahahahahahaha sia2 ke tak ni aku nangis  2 malam,smpai buat sttus macam2,luahkan mcm2 kat blog, padahal aku tak buat salah pun T_T
oh kan aku dah kata,manusia tak pernah bersyukur. Astaghfirullah. aku anggap mcm ni ah. aku mmg buat salah dan aku mmg ego,dan dia pun terasa dengan aku,cuma dia menafikannya :3 okay,aku harap mcm tu.

Dulu dengan kes sorang budak ni,betapa egonya lah aku ni kononnya smpai 2 Bulan tak tegur. Ya Allah brdosanya aku.bukan niat aku nak memutuskan silaturrahim,tapi .. ermm entahla, okay mmg salah aku lagi.
Last2,aku jugak yang pergi mintak maaf. Lepastu si budak ni pun jawab lagi 'eh kenape mintak maaf ni? bukan ade salah pun?? ' OHH MCM TU KEWWW , aku tk buat salah ker, kenapa kau tak tegur aku 2 bulan hah?

tapi aku taruh dalam hati je lah soalan tu. hmm takpelah. aku redha. persoalannya skrg kenapa manusia2 ni tak tegur2 aku harzz? diaorng pun ego macam aku jugak ke,ataupun aku je yang perasan diorng marahkan aku ataupun sebenarnya aku yang marahkan diorang?? oh bagi teori ni aku pilih yang nombor 3. YA,SEBENARNYA AKU YANG MRHKAN DIORANG DAN AKU YG TAKNAK TEGOR DIORNG SEBENARNYE :3 haiz pelik2. Ya, oleh sebab aku ni jenis sensitif gile, jadi sesuatu yang berkaitan feeling aku dan org2 lain merupakan satu benda yang amat rumit bagi aku. kdg2 aku rasa org marahkan aku,tapi sebenarnya aku yang marahkan diorang, aku yg tknak tergur diorang, tapi aku yang terlebeyh perasan ni berfikir diorang yang tknak tegur aku dan diorang yang marahkan aku !

ermmm dah dah. Wahai pembaca semua, maafkn aku kalau korang tak faham apa yang aku cuba nak smpaikan ni. haiz sekadar ingin meluahkan perasaan yang terbuku sahaja. :')
Yang aku pasti korang boleh faham. Ya. Demi Allah aku mmg sedang menyukai seseorang dan perasaan itu amat sukar ditafsirkan. kekadang aku berasa Happy,kdg2 sedih. kdg2 terseksa seperti yang aku rasai 2 hari yang lepas. Tapi aku takkan pernah bgtaukat dia, bhawa aku suka dia. Oh setakat ini sahaja. kan nanti semua benda aku cerita. dah tak jadi rahsia lagi :3 Yang penting selepas aku dah mintak maaf tadi,semuanya kira dah settle lah . aku dah okay, Ya Allah Alhamdulillah!!

Btw aku sedang mengulangtayang buku twilight aku. And OMG Aku berada dlm Team Jacob Black. pelik? HAHAHA aku memang pelik :'> BYE,salam!

No comments:

Post a Comment