Saturday, October 29, 2011

:)

Assalamualaikum dan salah sejahtera buat semua peminat I yang duk leka ni korek Blog I. hihihi :p
ohh harini amat bosan dan berjalan seperti yang aku tidah harapkan. btw Harini aku ponteng sekolah lagi,mungkin untk kali ke 30. haiz hahahaha. sebenarnya bukan aku sengaja pun untk harini . aku tidak sengaja lah, semalam tidur pukul 4 pagi, lepastu pukul 6 lbh tadi bangun,mata mcm tkknak bukak langsung lepastu terus tarik selimut semula,tutup lampu dan sambung tidur balik . sedar tak sedar dah pukul 10 pagi o.

Semalam mentang-2 Bola terengganu lwn Negeri 9,semua dah set dlm kepala ahad,iaitu hari ah cuti. haiz last2 kalah --' serius mcm kecewa dan sedih gila kot. ayah aku smpai tk boleh nak kawal diri semalam sebab terlampau GERAM lah. aku tgok pun smpai rasa mcm nak nangis. tapi actually aku tk tgok dari awal pun. hihi sebelum tu aku tgh menghadap laptop. bila aku dgr ayah aku jerit negeri 9 dapat 2 !! baru lah aku mcm terkejut gila lepastu turut join sama tgk. tak sngka laa weyh :O hmm takpelah. nak buat cmne. takde rezeki lagi untk tahun ini. takpe,tahun depan ade lagi :')

ohh semalam aku tidur pukul 4 pagi sebab duk baca Novel Twilight. yang ni ulangtayang semula je,sebab dah bosan sangat,tk tahu nak buat pe. masa first first baca tahun lepas, Demi Allah aku rasa novel ni bosan gila. tak interesting sama sekali smpai aku kutuk segala lah bila seorang Bestfren aku memang tengah Demam Twilight sekarang ni. dia dah tamat smpai siri Breaking Dawn. Wow hebat tak? :') aku pulak duk terkebil2 lagi nak ulang semula.hahahahah lepas tu baca new moon, new moon aku tak baca lagi. Hmm untuk kali ke 2 ni, aku mengaku cerita ni mmg sedap gile , cara dia describe Edward tu MasyaAllah aku tak boleh nak byangkan. tapi sokayy lah! yang aku tahu, aku nak bce saja2 je ni, dan tgh berusaha seboleh2nye untk tak obses mcm aku obses Harrypotter dulu ^^ agak menakutkan. tapi bagi aku Harrypotter masih yang terbaik. :D
kepada kawan aku yang minat twilight tu,kalau dia baca ni,hehe jgn marah erk. I`ll never rampas edward cullen you, hahaha tapi tak dinafikan dia mmg handsome gile o. and sorry sebab kutuk selama ni,kah3 sorry sorry mmg sedap ah,tapi harrypotter lebih interesting! :p

jadi sekarang aku nak blah dulu, nak mandi dan lepastu teman nenek kesayangan aku pergi hospital.
Bye,salam!

No comments:

Post a Comment