Wednesday, September 28, 2011

My bithday !

Assalamualaikum korang !! Hai , lama tk jumpa kan?? err kita pernah jumpa ke selama ni? hehe pernah kan? jumpa kat alam maya ni dah kan..? hehe

So, today is my Birthday! Happy Bday to me, and hapy bday to Mr Shin Donghee, my Twin from Super Junior !! xD kitorang kongsi tarikh laahir yang sama, aku bangga weh :D

28 September 1996, tarikh aku dilahirkan. so, kiranya sekarang aku dah offcialy 15 la ni..haha tua je rasanya, yela, selama ni aku selalu anggap umur aku 14 tahu! Tadi pergi sekolah, classmates aku wish, geng2 pun wish, balik umah bukak facebook pon ramai jugaklah yang wish. Thanks belake deh? aku tahu,ramai orang sayang aku.huahehehe

petang tadi mak bawak balik kek. nak nangis aku. haha terharuu. tapi buat-2 tak malu jugak suruh mak buat Jamuan lagi tahun ni >_< jamuan ape? jamuan birthday aku lah sayang.hehe. lepastu terus list sape2 yang aku nak ajak. hoho ramai ! Ekceli bukan ape, kalau lagi ramai kite jemput, kan lagi banyak dapat hadiah?? HEHEHE yang tuu lah aku plg suka <3 sebelum ni tak pernah2 aku ajak orang laki kat bday aku. tapi skrg mcm terdetik nak ajak. boleh ke? Tapi orang yang kite nak ajak ni,mak kite memang dah kenal dia dari dia kecik lagi hah. haha tapi aku mcm nak tknak je kot . baik aku ajak Boyfriend aku kan, lagi bagus? :D

Oh. pmr dah makin dekat. 6 hari je lagi weh. 6 hari. berdebar gile hah. tapi sebab aku syg korang, aku pon updte lah jugak blog untuk harini.keh3 xD aku tahu kau semua rinduu aku kan?? Doakan aku dapat 8A erk? please. doa anda amat dihargai. aku ingin 8a tu. Ya ALLAH, makbulkanlah! InsyaAllah, AMIN !!

eh eh aku rasa nak blah dulu. tiba2 rasa mcm buang masa je terhegeh-2 kat sini. Bye sume !! Salam!! ni mmg entri last aku gila gila. bye !!!!

sebelum tu :

kembar aku . tengah celebrate dia punya bday lah. :D

oh btw, bulan 10 nanti, boyfriend dan snsd akan buat comeback?? AKU EKSAITEDS . OMG BOYFRIEND!!! OMGYYYY !! SNSD ! TIFFANY,SUNNY,JESSICA,HYEOYEON,YURI, YOONA, DLL LAH !! cant wait nak tengok korang punya kecantikan!! BOYFRIEND !! tk sabar ! xD

oh sebelum lupa nak cerita. hehe ada sorang classmate aku yang baik hati hadiahkan aku satu diari,yang gmbar BOYFRIEND kat depan!!! eerrrrr aku jetir satu kelas dengar tadi!! xD thanks a lot kawan. you know my taste lah! :DDD Bye ! wisH me LUCK !


P/S: NANTI LPS PMR AKU TMPAL BYAK2 GITU GMBR AKU N GENGZ

No comments:

Post a Comment