Wednesday, April 13, 2011

potpetpotpet

oh duniaa..aku baru balik tuisyen dongg.. msuk kalini,baru je 3 kali kot aku msuk tcen tuh.tapi kn,aku dh dpt geng !! hehhee ni semua sbb kpop. ye ah,lau dah punyer minat yg sme,mmg best ah kan.senang crik geng .wuuhhuuu geng tcen aku pn minat suju gak,keh3 tp diorg ckp, diorg x obses mane lah kt suju, diorg lebih obses mcm 2pm,u-kiss,b2st,teen top dan bnyk group2 baru rr.aku bukan x support grup baru,mcm dalmatian, infinite , 5 dolls sume tuh..tapi x brp nak berkenan nak ambik tahu.hahaha yg penting ! aku suka tcen aku ! ngeh3 siap tempah button super junior melalui diorg ! but yeah..beware ..aku g tuisyen niat nombor 1 nak belajar ah..hehe bukan nak gosip psal kpop,walhal mmg selalu potpetpotpet psal kpop..hehe . pastu kan,kwn aku ckp *eh nape ehh ramai org minat Dong Hae.pelik ah* ohh noooo aku ase mcm nk nangs je bila org sebut nama Dong Hae tu.kah3 bukan ape pun ,cume diriku berdebar2 apabila ade yg menyebut nama insan yg dicintai..keh3 

byeeeeeee <333

No comments:

Post a Comment