Sunday, April 17, 2011

penyapu terbg harry potter + jet

hai semua ! 
hmm, sebelum sy  berceloteh di sini,ingin sy kemukakan hasrat saya dahulu. kwn2.. harini brp haribln err? oh 17 april kan? kwn2.nak tanya sikit, masa tu terbang guna jet ke..guna penyapu terbang harry potter? haha saya rasa maybe guna roket kot kan...cepat gila rasanya masa berlalu. lau time form2 dulu,rasa mcm lambat gila kot masa berjalan ! sumpah rasa mcm baru je lagi masuk form3 nih.rasa mcm x caya yang time untuk saya ulgkaji untk pmr hanya tggl 3 bulan ! 3 bulan je lagi kwn2 semua ! ( 3 bln ah cmpur trial.trial kn penting.hehe) bukan 3 tahun ! saya dah rasa insaf sikit ni. dah 4 bulan saya main-main,buang masa,buat tu,buat ni..n mcm2 lagi lah yer yg x berfaedah . jadi untuk masa 3 bulan yg lebih ni,sy berharap sesangat yg sy isi 3 bulan tuh dgn BELAJAR . bnyk kena bce kn kwn2. sejarah especially bnyk kena baca.jadi apa kate mula dari skrg ? huhh..aku sllu cmnie. azam aku kuat tapi buat tu x lg. tp SAYA MASIH BERHARAP GILE R yg kli ni menjadi :) wish me luck k. dan untuk kwn2 pun,harap joinla sesama. x syok ah belajar sorg2. apakata belajar ramai2 ? lagi semangat kan? hehe

uish uish . hehe msuk bab korean.haha. tadi an,saya layan lagu yg Super Junior K.R.Y punya.haha dah selama ni duk lyan yg suju M je memanjang x kn suju  K.R.Y  lupa kot? dah la members dia yg tiptop punya. x mungkin aku boleh lupe. cuma kebelakangan  ni duk ulang perfection 40 kali sehari,tu pasal boleh terlupa KRY punya.heheh tapi sekarang i`m coming back baby. sy suka sgt2 lah dgr suara kyu hyun. suara dia vokal best gile kot,haha sampai ada satu kali tu aku menangis bila dgr suara dia :'( hahaha padal x fhm pn ape yg die duk blebey . tmbh2 lg suara ye sung yg serak2 basah tu .mmg pergh ahh suju KRY  !. chaiyok Super Junior !!!! (and not forget ryeo wook vokal tggii gila,hehee )




and



baibai kawan . syg kamoo cemuaaa 



No comments:

Post a Comment