Wednesday, April 13, 2011

aku telah jatuh cintan

first hal..aku nak bgtau aku frust gile harini ble dpt rsult sc,,okay paper 1 teruk gila . akibat tak ulangkaji . jgn tiru gaya ini . okay xpe lah.mls nak ingat dan fikir . blablabla
oh dunia ! ku ingin kau tahuu aku telah jatuh cinta ! hahaha okay kalini bukan kat Donghae,or sape2 jelah yg korean yer..but aku telah menyukai seseorang yang mungkin telah membuat aku sedar diri ! dia telah menyedarkan aku bahawa RESULT yg gempak mulai saat ini amat penting !! oh Tuhan.. terimakasih kerana telah sedarkan hamba... aku juga mahu punya result begitu dongg !!!  rsult aku dgn si dia yg aku suke tu bgaikn marshanda dgn sulli f(x) . begitu berbeza dan amat lain ! keh3 :P 
dlm diam dan tnpa lgsung dia sedar dan tahu.. dirinya telah mndorong aku untuk lebih rajin , berani ,berfikiran yang sentiasa memikirkan mse dpn ! hehehe aku amat2lah sukakan diaa ! 
suatu hari nanti..izinkan aku luahkan isi hati aku ini..jika aku berjaya,akn ku luahkan : SARANGHAE pda dia..hahaha insyaAllah jika berani yerr.. TAPI RSE X AKN KOT..HEHE

oh ya..hehe aku rse bgge jugak harini..sbb aku baru tahu DONG HAE mudah MENANGIS bila geram..sedih dan tertekan..heheh sebijik mcm aku kot !
syg dong hae ! rse syg aku kat dong hae sme mcm si dia yg aku suke tu kot..hehe

dong hae <3

 heheee iloveyouu 

 dan gelok dok ingt dunia.mcm aku ! hahahahhahah :P

so BYE !

shut up your mouth baby.

No comments:

Post a Comment