Sunday, April 10, 2011

MALU !

omg..harini 2 benda yang sgt memalukan berlaku kat aku.... haihh..dah nasib badan..
benda first yang aku malu gilerr berlaku awal pagi tadi...haha dalam pukul 7.30 kot...
aku terlupa nak zip beg sekolah masa dtg pagi tadi.. dah la aku bawak beg tu dari keluar kereta sampai masuk kelas..byangkanlah aku kan naik jejantas! memg mlu gilerr ah. patut aku nampak kwn2 aku kat atas duk gelakkan aku.smpai hati diorg , x bgtau pun aku x zip beg . sekurangnye jerit ah : mina ! beg dok zip ouh..haih ni tak.gelakkan aku adelah..mana x malunye aku.patut pun ade bdk form2 tgk aku semacam je tadi..
benda kedua berlaku dlm jam 3.20 ptg tdi... msetu dah sampai kat umah atuk aku..aku pun turun lah dari kereta kan..tiba2 kain aku tersangkut.. dusshhh !! aku pun tersembam lah yerr..sakit tu mmg ahh/..dahla aku jatuh tepat2 dpn pagar umah jiran aku..nasib baik jiran aku tu girlsss..sekolah ss jgk..haihh kak zilla nampak je mina jatuh,x tlg pun..ishh33...habis aku cover tadi..mmg knfem ah kak azilla dan adik die nampak.. wuhahah !


lebih kurg gni aa aku jatuh tadi. ggrrr maluuuuuuu


kbye

No comments:

Post a Comment