Friday, April 15, 2011

mak nak nikah cpt2 boleh ?

HAHAHHAHAH !!!
yeahh! hahaha entri paling baik punya !!! buuuu gatal gelenya aku hari ni.keh3 aku pun tak tahu nape tiba2 je nih.
heee tadi kan kan ada orang dtg hantar kad jemputan kahwin kat umah aku.ayah aku pon ambik kad tu,kasi kat aku lah dah aku ade kat situ.aku pun capai lah kad tu,nak tengok2 la yer. masatu kebetulan nenek aku ade. nenek aku pon ckp ;
nenek : uish uish lawa bebenor kad ni,mewah je nmpak.
mina : eh ye ah ! cmel gila nmpk elegan . okay elegan tu tipu . 
nmpk mewah btul,warna hitam putih mcm taste bebeudak zaman sekarang lah yer. ade dot2 kecik hitam putih plus tulisan funky2 gtuuuu .hehe. mmg sebijik citarse aku kot.
nenek aku pon smbung lagi ;
nenek : tapi lawa yang dtg hantar semlm tu lagi 
* kmpung aku tgh tiptop dgn kenduri khwin weh
aku pon bantah , x ah .lawa yg ni lagi.
tapi ! dgn tidak sengaja nye aku terlepas !! dgn selambanya aku kata 
hhmmm nanti masa mina khwin nak wk gini jugop ahh.
gggrrrrr !!! omg nenek aku pndg aku tercengang2 . aku malu la wei cpt2 angkat kaki pergi msuk bilik.keh3 msuk bilik tu,aku pun mulelah berangan ~~~~~~

yg ala2 hindustan sikit.keh3 jgn jd mcm aku yerr kawan2.buat malu je.lau ye pn,ckp dlm hati suda.jgn kasi org dgr yer.ngeee ~

bye !!

cuci mata sikit

dong hae,tiffany,sunny,hee chul

teukie dgn krystal f(x) - adik jessica snsd 




hahahah anda semua dijemput !



byeeee ! <3

No comments:

Post a Comment