Tuesday, April 5, 2011

errrmmmm

okayy tadi exam sc 2, bi2 ngan geo !
okay jujur saya kata,saya tak baca sikitt pun sc! semalam baca geo form1 sikit..ingatkan nak bangun kul 4 lebih baca sc.okayy tadi bangun ahh pkul 4.30..baca sc sikit..tapi 5.15 tidur semula.ehehe tak tahan weh tengok katil aku yang empuk .dah lah tengah sejuk2 tu memnag best r tidur. tengok kat seblah adik aku tengah syok tidur sampai selimut atas muka. aku pun..hurmmmm tutp buku sc,panjat katil semula terus tidur balik. wahahaha !
tadi masa nak dekat2 periksa sc,bukan main gelabah aku. ye r, paper 2 ! bukan paper 1 ! dah la yang form 3 bab 2 yg aku x ingt tajuk ape,aku x bce lagi.tjuk tu dh la kene bnyk hafal struktur jantung.rse mcm nak mati  pengsan je,siap bagitau Zul nak tukar tempat dengan dia ah,nak duduk seblh Opie nak tiru opie senang sikit. HEHEHE ! TAPI TAK TUKAR PUN,ZUL X NAK TUKAR....hehe lepastu dapat soalan...rasa deborr gila mse nak buka tu. pastu buat soaln num1 ... lembik loli ase tgk soalan . ` wowwww !!!!! ' dlm hati lah yer saya kata gtu... huhhh nasib baik tak sesusah yg disangke..agak senang,tapi  susah jugaklah sikit2.sekurang2nye sy bolehlah jwb sikit2..hhee  
bersyukur sgt ! esok math 1.sc1 , bi 1 . sume satu3 . so xyoh bce rr harini opp? ke gane? okayy sy bce r sc harini...mnetau paper1 susohh ! 
kbye ! 

i hate u all ! 
eh love lah 

No comments:

Post a Comment