Wednesday, April 20, 2011

love song !

hai ! 
hehh.entri langsung tade kaitan dgn tajuk dongg..hahah saja2 jah buat tajuk camtu . uh uh nak tahu tak result exm saya? errr okay la SIKIT  kot then yg lepas but i dont think nak bagitahu kat sini la.hehe lain r dapat result gempak mcm org tuuuhh . baru aku kasi tahu,heee : )
oh yeah i da tak sabat nak tunggu music video terbaru SNSD ! yesss MR Taxi . lagu mcm best gilerr sbb rancak jee. lagunye dah siap download dah pun,dah dgr 40 kali sehari dah pun,hehe weerkk ! sedap3 . suara Jessica n Tae Yeon ah paling aku cpt cam . tapi masalahnya aku suka suara Seo Hyun,bukan Jessica . n aku kecewa jugaklah dlm lagu tuh aku tak boleh cam mana satu suara Seo Hyun,but okay..i`ll try xD 


apasal Seo Hyun cam gitu tuh? haha 

oh selain tuu.harini my bestfren, Aina pergi lawan Bola Baling kat SMK DRI . haha wish her luck keyh ! biar SS menang ! harap2 laahh yer :)

aina ! ngeh3 tadi try main2 jer search kat Google imej,taip Nurul Aina Syuhada. eh eh ada weh . copy lalu ah.hakhakhak sorryy kawan :P


okay nak g tucen . nk jmpe member Kpop. bye !! 


No comments:

Post a Comment