Monday, January 28, 2013

English Drama Competition!!

Assalamualaikum.

Selamat Ber-Maghrib ya semua :D
hari yang cukup leteh~
Sejak kebelakangan ni selalu balik sekolah lambat,sebab kena stayback untuk practice drama. yes, Drama bahasa Inggeris peringkat sekolah jer, means setiap kelas utk form5 WAJIB sertai!

Drama kelas aku takdelah Gah sangat tapi Alhamdulillah okay lah,sepanjang practice okay je setakat ni.
Harap harap masa hari sebenar nanti okay jugak lah. Aku cuma jadi student yang pendiam jer,tapi last2 tu ada satu part aku kena nasihat kawan2 aku. haha. Padahal bukan nasihat sangat pun,heeeeeeeee :p

Aku bimbang jugak takut2 nanti datang rasa gugup ke,apa ke kan.haha. dahlah ramai penonton kan?
tapi Alhamdulillah sangat sebab kelas 'budak' tu takboleh tengok kelas aku punya persembahan!
hahahahaha kalau 'budak' tu boleh tengok,harus aku gugup terus atas pentas kan? hehe

K,bye
Assalamualaikum Warrahmatullah <3

I Love You All For The Sake Of Allah SWT.




1 comment: