Wednesday, December 7, 2011

Specky? O_o

Assalamualaikum kepada pembaca sekalian. aceceh. dan makan? sihat tak nih? well, aku dah beransur sihat kot, hehehe tapi petang tadi tiba-2 demam balik O_o its okay, ada hikmah lah tuu :')

Btw, hari ni, aku keluaq dengan rakan-2 aku yang dikasihi. keluaq berenam. tapi pulangnya berempat. Pagi tadi gather dekat Giant Kuala Terengganu pukul 11.30 pagi, lepas tu balik rumah pukul 6.00 petang . Maaf abah, Mina dok ingat jalan pulang tadi,haha Lol. Saja-saja je keluar dengan kawan-2 tadi, hanya sekadar melepaskan rindu dendam, aceceh :p tak ah, jumpa sebab nak bincang something ah. aku tak rindu kawan aku. kawan aku rindu aku. wakaka ^_^

erm. tadi kan, entah macammane, dan entah siapa lah dulu yang tiba2 start nak buat checkup mata. You know mata? Your eyes la weh. Saja nak check, mana tahu kan kot2 mata aku rabun ke, ape ke. Tapi sebelum check tu aku mcm hundred percent yakin aku TAK RABUN. Mata aku masih NORMAL. huhuhuh. So, lepas kawan aku check semua, aku pun turut join. hehe.and, and.. grrr resultnya. Aku rabun!! Dan, silau sekali !! O_o

Omg susah aku nak caya. huhuhuh tadi kan kiteorang jalan enam orang, keenam-enam tu dah dipastikan rabun tadi. ggrrr. dah la selama ni tidak pernah kami tahu yang kami ni rabun. wohohoh. tapi ada lah seorang tuh, dia rabun sikit je, sikit sangat. tapi still rabun kan? :p

Power aku, ermm aku tak ingat dah berapa. 75-50 kot? ermm entah. tapi kakak tu cakap aku sepatutnya buat speck ah, kalau tk, makin bertambah power. GGRRR?? i`m still tak caya. kau percaya tak? Nur Najmina Nashihin yang selama ni tak pernah ada masalah penglihatan walau sedikit pun, tiba2 diisytiharkan kena pakai cermin mata! Walao. Pelik lah weh. mentang2 dah nak masuk upper form, tiba2 kena ubah penampilan, pakai spek. konon ah, dah besar, kena ah tunjuk muka dewasa sikit. Pakai spek O_O

Oleh sebab kiteorang mmg duduk lama kat kedai spek tu, aku dgn kawan2 aku yang lain yg dah diisytiharkan kena pakai spek, terus pilih ah tadi. spek yang menawan lagi colourful tersusun di depan kami. Wahahah tinggal pilih je :p selama ni, kalau mak aku ajak teman pergi kedai spek mesti aku buat-2 muka simpati. wuu ibu rabun, tgok mina normal je, xyah pkai spek, wuuuuuuuu tapi dalam hati je lah. skrg tengok? aku pulak yang kena. tapi serius weh, penglihatan aku biasa je. normal je weh. tapi result tu kata aku rabun, siap silau lagi? O_O ermm takper. takdir Allah SWT. setiap apa yang berlaku, ada hikmahNya :)

sekarang ni masalahnya. Muka aku sesuai ke pakai spek? O_O i cant.. Imagine. wei aku tknak pakai spek T_T seriously i du want ! Huk3.. tadi kan, masa test2 spek.. takde pun aku berkenan.. takde pun sesuai ngan aku. maybe ade yg sesuai, tapi aku tkde smgt nak pakai spek T_T nanti tkleh berenang.. huk3 :'(
ni mesti sebab aku mengadap laptop lama sangat. So, aku nasehatkan kat pengadap laptop di luar sana tu, pergi la rajin2 skit check mata anda. mane tahu,anda pun rabun. Kite tak tahu kite rabun kan, baik pegi check. Aku pun tk pernah sgke aku ada rabun dan silau. huhuhu :'D takpe, ada hikmahnya!! <3

Btw, Boyfriend dah release 3rd single diaorang. tapi tu Boyfriend aku. Boyfriend kau ader? :p
i need to go. 22 December, please be nice to me. Aamiin! :')

No comments:

Post a Comment