Saturday, December 3, 2011

My Heart Is Broken :p

WARNING


WARNING


WARNING

WARNING


WARNING !


NO MUSIC. SUPER JUNIOR ON AIR . 

# entri kali ni dijamin panjang berjela2, dan dijamin juga dipenuhi dgn segala macam berkaitan Korean Pop. Jika anda salah seorang dr kelab anti kpop diminta click new tab sekarang, dan click close pd tab ini. terimakasih :) nanti tk psl2 kau kutuk aku, kesian kat aku.hehe tapi klau nak teruskan jugak, aku memang tabik aa. hehehe.

Back to story, Assalamualaikum semua. sihat belaka eh? huhu saya tak berapa sihat harini, selsema. huhh tapi tkpelah, bukanke kalau sakit tu, ujian dari Allah. kena lah sabar kan ^_^ by the way, hati saya sedih sangat. uhh hati sedih? macam pelik je Bunyi. erm kita guna hati menangis lah. Boleh? tapi lagi pelik. nak guna Sakit hati, tapi saya tak sakit hati pun. Okeh, oleh sebab mmg saya nangis pun sebab benda ni, kita guna Hati menangis ah. yer, hati saya menangis sekarang. T_T so Bad. huhuhuhuhu

Aku memang bad mood dari semalam. mcm2 benda buat aku badmood. takut pasal result, takut tu, takut ni, rindu orang tu, rindu orang ni. susah ah aku rindu2 orang ni. bukan orang nak rindu aku balik pun. bwekkk. Jerawat makin berleluasa. bagun tdur tadi tgok ada jerawat baru atas dahi. tak kurang bbrp minit lepas tu sepupu tegur mata aku merah. and .. and timbil. you know timbil? ==' susah aku nak explain klau kau tak fhm. hohoho lepas tu hidung merah sebab selsema. mengapa dgn diri aku sekarang ni. ni ke tanda2 orang berdebar nak ambik result? T_T aku mmg takut gile klau byang hari result tu nanti. Ya Allah.. Yes. aku perlu yakin Allah akan mkbulkan doa aku! Aamiin! :D

btw. title entri. My Heart Is Broken or whatsoever lah. yer, mmg aku sedih sgt, dari semalam lagi. tapi tade kaitan dengan family aku pun  takde kaitan jugak dgn rakan2 or siapa2 yg berdekatan. hai ini hanya berkait dengan orang di sana.. orang yang jauh untk aku capai, amati, lihat, senyum, berbual, ketawa, erghhhhhhh so damn Miss they All :'( aku nak jumpa sekali je, sekali pun cukup ah sebab tu je yang boleh buat aku hepi sekarang. errghh. mesti sekarang diorang otw balik kan. mesti dh ada kat klia, tak pun dah naik flight, tak pun ermm tgh makan kot, ermmm idk lah =='

Last nite is the worse nite untuk bulan ni, erm atau pun minggu ni. hehe. sebab nya,semalam aku macam mende je gelisah gila, pegg phone je berterusan. telinga pulak tak habis2 aku sumbat earfon lepas tu tgok + dgr mende sama.(dgr lagu2 superjunior) yeahh aku gelisah,sedih,kecewa sebab tak dapat pergi Moa semalam. erghhh sedih gile bila Aku terbayang2 elf lain suka suka pergi sana lepas tu scream for our Boys, shitttt asyik2 tefikir 'kan bagus kalau aku pegyy' aku tak kisah ah, aku tahu klau aku pergi cnfirm halkum aku pecah. err wrong2 confirm tekak aku sakit, takpe ah. aku tak kisah pun mende tu. aku cuma nak pegi :'(

I miss my boyss.. huhuhuhuhh semalam mmg aku duk playback mende same je. sedih ah. rasa mcm ada sesuatu melekat kat saluran esofogus aku. last2 dalam pukul 10 lebih kot? seorang senior aku yang pegy text aku. Ohmaigod. confirm dia baru lps histeria. haha tekaan aku mmg tepat. dia cakap rmai gile Elf. hampir semua kot yg pegi tu Elf. hohoho Blue Sapphire menguasai stadium negara semalam :'D and. and. and AND !! senior aku tuh cakap, Lee teuk kasi tahu ss4 ada kat malaysia next year! he said ' see you at ss4 next year!!' damn aku hepy gile masa tuh, muahaha hope kalau ada, dia buat dalam bulan 3,mcm ss3 tahun ni xD sempat ah aku kmpul seratus dua, mane tahu ada rezeki boleh ambik VIP punya ke, tak pun aku join contest , hehehe excited gila ah sekarang xD btw, aku usha twitter Siwon tadi, diorang ada kat airport skrg :') nak tinggal dah malaysia.. huhuhh

smbung pasal cerita sedih aku. oleh sbb smlm aku berkepit dgn fon aku je kan, cousin dgn adik aku pun tergur aa kenapa dgn aku kan. aku mmg tak boleh org tanya sebab aku sedih masa aku mmg sedih. aku sangat2 tak boleh klau ada org hiraukan aku klau aku diam je, tu maknanya aku tgh sedih ah. lagi parah klau org tu paksa2 aku cerita. aku akan menangis dgn lajunya, tanda aku tgh tahan perasaan aku lah tu. huhh. ==' susah ah, orang mmg sukar fahami aku ke? lepas cousin aku tegur camtuh mmg ah aku nangis kan. wahaha aku dah takleh tahan. T_T  habis aku bangkitkan, habis aku luahkan. dah tkde erti nak malu2 lagi nangis depan org masa tuh. dah dia tanya, aku jawab je ah dgn emotionalnye. aku rindu leeteuk, aku nak jmpa gile gile leader, lepas tu kyuhyun. oh btw semalam aku mimpi kyuhyun dgn Beast. Beast sokmo ade dlm mpi aku skrg ==' dan dan! donghae!! erghhh aku nak jumpa semua! :'( aku harap aku bleh pegy ss4. ermm. ._.
sape2 yang baca ni, kalau rasa nak blanje aku ss4 nanti, call aku eh. inbox aku. add fb aku Nashihin_nazri@yahoo.com. hehe :'P

Lepas aku cerita kat adik aku dgn sepupu aku tuh, tahu reaksi diorang? diorang gelak wei. huk3 :'(
aku dah agak dah.. sebenarnya payah nak cari orang yang fahami aku. diorang tak faham perasaan aku.
masa aku nangis tu aku terbayang2 Kyuhyun tengah berehat2 dalam hotel. untunglah aku ada imaginasi yang kuat. hoho. Kyuhyun... erghhh.. Pagi tadi ada berita,salah seorang manager Superjunior yang hantar Donghae dgn Siwon kat taiwan harituh meninggal sebab kemalangan. ototo aku x leh wt mende gak xD cuma turut bersimpati je lah..

Banner SMF ditaja oleh Mr Brian Kok dan konco2nya.. hehehe

Blue Sapphire memenuhi ruang stadium negara semalam :'D

i Love Superjunior :'P



Okay. thats All je untuk kali ni. aku ingat nak cerita pasal mimpi aku lagi. but,nvm.. next time ekh? Babai. Assalamualaikum. Anyone yang baca nih faham perasaan aku? huhuhu lets sleep and dream about our Supermen together. haha, bye ! :')




No comments:

Post a Comment