Friday, December 9, 2011

Happy Birthday ^^

Assalamualaikum You Alls. ehehe harini aku takde cerita best yang nak disampaikan. lololoz hari-2 aku berjalan seperti biasa sahaja,cuma yang membezakan aku rasa seakan-2 dunia ni terbalik O_o sebab, malam untuk aku berjaga,siang untuk aku tidur. Oh,aku amat risau klau tabiat pelik aku ni berlarutan lagi bila bukak sekolah nanti =='

By the way, entri kali ni pendek aje. hehe erm,korang perasan tak? aku dah lama gila tak wish birthday orang kat blog aku. hehe time tu aku malas nak hiraukan blog, hehe. So,hari ni aku nak wish kat seorang Abang Flaming Charisma aku <3 Coi Minho From SHinee! <3

Hehe Happy Birthday Oppa! Shawols will always supports You ! :)
Happy 20th Birthday ^_^

Oh tu je untuk harini. Aku blah dulu. Err Blog aku ada masalah besar. takleh Upload gambar T_T
So,tiba masa untuk aku menyepikan diri lagi. Assalamualaikum. see you next year. tu pun kalau blog ni dah okay. :'D

No comments:

Post a Comment