Wednesday, September 14, 2011

pmr

Assalamulaikum. hai korang. guane cite belake ah? heheheh aku sihat je ni,tapi baru-2 ni aku mengalami sedikit tekanan perasaan. err yelah,exam dah dekat gile kot. 20 hari je lagi nih. jadual pmr pun dah dapat tadi! semakin berdebar-2 aku jadinya. Ya Allah! 20 hari lagi! Doakan aku dapat 8a eh wahai blogwalkers semua?? dan jangan lupa doakan untk kwan2 aku jugak yerr. ^^

Waktu..
semakin berjalan..
pmr..
semakin hampir..
wahhh~ !

tapi aku stress sikit kot,sebab nak dekat2 pmr ni lah,aku ade prob sikit. bukan prob kecik,tapi besaq. :') ia berkaitan perasaan aku. perasaan aku yang dah pedih sangat ni. tapi tkpe, perasaan ni akan boleh terubat jugak suatu hari nanti. InsyaAllah :') aku bukan senang nak suka kat cowok ni. err,mksud aku cowok malay ah. bukan cowok korea. bukan senang,sebab aku sedikit memilih. mesti yang genius gile tauu,baru taste aku.heheheh. tapi ntahlaa..kiranya cobaan sikit lah buat aku skrg. stres gile kot,sampai semalam time jwb Bi,rasa nak makan je kertas tuh! huuu!

btw,tadi aku pergi lawat blok form 4 kejap. sebabnya,aku nak pergi tgok Album Mr Simple !
senior-2 aku yang baik hati ajak aku tgok dorang punya. So,tadi aku pergi tgok ah. 2 senior aku tuh punya album, gmbar Teeukie dgn Nyunyuk kat depan. mula2 tgok tadi !! wah !! rase nak makang weh nynyuk!! besauuu gile babyy, dah ah warna pink ! comel !

aku pun bukak ah album tu! and..jeng jeng jeng ! ada 10 keping kad gambar yang saiz besau gila punya ada dlm album tu ! dan kad gambar Heechul depan sekali ! aku mcm ! wah,,Heechul tengok aku lah! xD
dan lepas tu terus aku decide nak beli Mr Simple, yang Heechul punya cover !! huahaha mesti!
Sorry Donghae. aku tk tahu lah nape jadi cenggini,tapi aku kena pilih heechul,sebab aku rndu dia :')
dia dah pergi 2 minggu nih, lagi 1 tahun 11 bulan setengah kita kena berpisah dgn dia . kalau donghae boleh tgok hari-2 kan? Mianeh Donghae ! tapi kau tetap bias num 1 aku dlm Sj ! <3

ok lah. aku nak chaow dah ni. salam :)
gudluck for myself ! and Happy Bday to me n Shin Donghee ---> 28 September ni k ! hehehe
baibai :)

p/s : in u-kiss mood ! <3

No comments:

Post a Comment