Saturday, June 18, 2011

wtf

ko faham tak aku tengah bengang nih? ko faham tak?? aku rasa macam nak hentak hentak je laptop nih biar smpai pecah! err..tapi bukan salah laptop pun. weh !!! nape aku tk leh log in facebook ni!!!???  haihh bengang nyer lah..dengan semangatnye aku nak online nih tibe2 jadi gini. log in tu boleh,tp kuar security wth semua tuh? dh lah lepas buat semua yang dia suruh buat,tetap tk boleh !!!! GGRRGR !!!! 

selama ni kwn aku mengadu fb aku bermasalah aku terima lagi. tapi ni skrg aku sendiri tk boleh ni ,aku nak naik hangin!! kau VIRUS sial,pergi main jauh2 !! virus tu dtg dari benua mana pun aku tk tahu . tp aku knfem,fb aku memang ada virus babi . sekarang aku tk tau nak selesaikan mcmne. nak buat fb baru??? boleh jea,tp lepas pmr ah. kalau buat fb baru buat masa ni,sme je mcm bunuh diri guna cara terjun bangunan. dr aku buat fb semata-mata nak main main, lebih baik aku tk pyah online terus buat sementara waktu ni. bila fkir baik2 mcm okay je fb aku masuk virus. tp aku ttp bengang !! pesal lah security wth tu mcm nganjing kat aku je? tnye soalan mcm pape ntah. cntohnya dia bagi pics yg ade org tag kat kawan aku,pastu suruh teka sapa nama org yg tertagged tu. beruk punya soalan. lain kali tnya ah soalan addmath skit !! ni tnye soalan senang cmtu,memang ah ade harapan nak betul. tapi betul2 pun,tetap x leh nak log in ! pesal hah !!??? aku kn dh jawab betul2 !!!! BUKANNYE AKU TAK KENAL KWN AKU , gileberuk  !

kbye. 


No comments:

Post a Comment