Wednesday, June 15, 2011

^_^

Salam! hee entri kali ni tajuk Senyum,padahal bukan nak sturi cerita yang happy pon.errr. okey,sekarang dah pukul 2.13 pagi. apasal kau tak tidur lagi ni Mina? esok kan kau sekolah? dah la tadi x pergi sekolah.apa nak jadi dgn kau ni hah? semakin malas kau ya , sejak jadi budak form3 ni? ggrrr aku tak pergi sekolah tadi sebab aku jaga nenek aku lah.nenek aku tuh sakit lutut. doktor cakap tulang lutut dia longgar.aku kesian kat dia je sebab susah nak bergerak, kena merangkak kau tahu tak? hati cucu mana yang tak luluh tgk nenek kesayangan macam tuh? huuu tapi tadi dia dah okay,dh boleh bergerak mcm biasa,cuma lambat2 lagi lah dia berjalan. Alhamdulillah =) 

emm,tapi..untuk pengetahuan anda cemua, esok sy tak pergi sekolah lagi! haha xD 
aik..apasal lak ni? sebab..aku kena jaga mak aku! aduihhh ..meh nak stury.tadi masa aku balik dr tuisyen,dlm plul 10 lebih,adik aku cakap kaki mak aku patah.aku pun cpt2 lah masuk bilik tgk keadaan mak aku tuh.tapi tgk okay je.rupa rupanya tulang jari kaki kanan dia yang patah.bengkak gila.kesian aku tengok. mak aku cakap, tadi masa dia nak masukkan baju dalam almari,tiba tiba sliding door almari tu tercabut lepastu terhempap kaki mak aku. mana tak sakitnya kan? kalau kau kena konfem kau terus pengsan. tapi..nasib baik mak aku seorang perempuan yang kuat sbb dia x menangis pun.kalau aku lah kan.mmg sah terus menangis. dalam pukul 11 lebih tu, terus pergi hospital.mak aku ajak aku temankan. adik adik aku sume x ikut ,kecuali izzuddin yang dtg nak menyibok.tp xpelah,sekurang2nye tak lah bosan aku nanti.boleh kaca2 dia. yelah,tugas anak sulung kan , menyakat adik adik, jadi takla rasa bosan kan? heee sapa jadi adik aku mesti menyampah dgn aku sebab aku mmg suka gila buat diorang naik angin . tapi biasanya diorang dulu yang buat aku rasa nak meradang .

Mula mula mk aku ajk aku pergi tuh,aku rasa nak menolak je,sbb letih ,baru je balik tuisyen.tapi  xpleah,aku ikut je lah sebab aku x nak lah mak aku kecik hati.kan berdosa besar nanti aku ni. kat hospital tadi besttttt ! aku suke sgt sgt :D sebab..aku pun tak tahu sebabnya,.heeee xD yang pasti,aku tk rasa bosan or menyesal sikt pun. masa dekat dekat nak balik tuh,pergi ambik MC mak aku. best gila,mk aku dapat MC 3 minggu.wuuuu jeles T_T sebelum tamat kisah mak aku,aku nak bgtau secret sikit nih.hihi. aku suka lah doktor lelaki.hakhak . aku suka gila gila tengok doktor lelaki yang muda lah ye. hahahaha mishiveous siot. first,sebab diorang memang nampak baik gila. second, doktor lelaki yang pakai spek lagi aku suka sebab nampak baik gilerr kot.sabar..n tenang je diorang. nak nak menantu jiran aku yang baru kahwin minggu lepas tu.menantu diorang lah yang handle kes mak aku tadi.  waahh aku mcm eksited tgk dia.nyesal aku tak gi masa dia kahwin aritu. dah la tinggi lampai, pakai spek.waaa baik nyerrr. okay dia dah kahwin T_T so, apa yang aku nak kata kat sini, semangat aku nak jadi doktor semakin membuak buak . 15 tahun akan dtg,korang dtg eh klinik aku? Klinik Nur Najmina. hihi . hope so lah .
oh sebelum tamat entri aku nih, aku mintak mf lah yer sbb xde mood lagi nak stury benda yg memalukan tuh.byee ! :D

*td x g skola,tgk drama Coffee prince.terus jatuh cinta nak mampus kat Goon Yoo,si hero tu walaupun die tak hensem mne,tp Yes,i Love his body so much. xD

CHAOW !

No comments:

Post a Comment