Tuesday, June 14, 2011

warghhh !!!!!

Salam dan hello kepada anda cemuaaa! aduii awk semua yang rajin baca ni,sorri la yep. saya mmg ada something nak seturi gila hari ni. seturi yang malu gila baby ^^ tapi sorry lah yer,tak boleh lagi nak cite harini coz i tengah busy dong siapin kerja yang masih nggak beres. nanti saya ceritain ya! saya janji! ^^ seturi yang amat amat memalukan tu berlaku ahad baru ni T.T malu gilerr . tapi sekejap je malu tuh. heeeeeeee tapi reputasi aku memang betul2 dah terjejas . mmg nama aku dah kena cop sbg Yoyah lah . kbye!

ej japjap.nak tunjuk pics Chang Min yang gila baby HOT ! ohhh i LIKE ! handsome gilak My Mr.190 cm nih.huahua ! :P

warghh !!!!! chang min (max) !! pesal ko nih hensem sgt !? grrrrr xD


opss lupa nak gtau.wktu ni diorang kat Paris. SM Town In Paris xD
okayy bye ! * suka je max,tak lah obses, k ? heeeee bye 

No comments:

Post a Comment