Wednesday, March 30, 2011

too perfect : **

okay tajuk entri tu just tajuk lagu superjuniorM yang aku tengah duk ulang 40 kali sehari k. atau lebih dikenali sebagai Perfection,by SUPERjuniorM . henry lau yang ahli sujuM tu hensem jugak ah,cute semacam kan.but zhoumi..errr tak berapa nak berkenan sengat,ehee maybe baru kenal dia kot,ye laa..bukan diorang suju yag asli kan..just suju M he..hehehehe 
waktu tgh2 mlm mcmni..alaa bosan sikit lah.tdi nampak laptop atas meja sambar cepat2 ah.nak cuci mata sikit lepas bace pai,heheh. banyak jugaklah behind the scene suju punye aku tonton tadi. masa diorang nari2 tu aku sampai terikut sama. semak weh,nak2 time eun hyuk ngan sung min.pergghh gilaa melting aku.lau kyu hyun aku suka tengok dia menyanyi.kdg2 tu wlaupun tak faham ape yang dia nyanyi tu,aku boleh menitiskan air mata.kah3 xD aku pun x sgke..aaaa~~~
dan apa yang aku agak bangga la weh,birthday aku sama dengan shin dong !! hahaaha! 28 sept ! alahaaaii shin dong..haha bangga !
i really really really really really really 
SARANGHAE 
SUPER JUNIOR
M
K,R,Y
T
AND ALL SUPER JUNIOR LAH !
<3
BIG love bby

No comments:

Post a Comment