Friday, March 25, 2011

iLOVE SUPER JUNIOR !! SAYELAH e.l.f...hehee :P

mood harini : terkejut esok skola,pastuu minggu depan exam ! 
omaigodd sejarah tak khatam lagi nieh da rr banyak kena baca !
okay stop thinking about that . tenangkan fikiran duluu beb ,heheheee
nampak tak tajuk besar kite harini? nampak kan? heheehe
alahaaaiiiii aku dah kena demam Superjunior niiii.. ^ ^
memang dah lame minat Suju nieh,and memang dah pernah rase mcm nieh,tapi awal tahun baru ni da stop demam2 mcm ni :) and tibe2 perasaan ni dtg lagii ! omo~~~~~~
ni sume sebab ss3 yang aku tak pegi :'( best gilerr kot ss3 baru2 ni. aaaa nak pergi jugak..........


dlm geng2 akuu xde lagi kot yang minat Suju mcm aku..jd aku minat sorang2 laa nieh. sob..sobb.. :'(
aiyoooo makin gila kat donghae daa akuu... n baruni terminat sung min lakk .... tapi,kyu hyun,eun hyuk,hee chul n siwon tetap i heart lagi :)


Dong Hae



sung min

ohmaigoddd taip2 nii makin cair akuuu.waa~ love suju oppass very very very very much!!!!!!!!!!!!!!!!!
rasa x pernah kot letak gmb kyu hyun. jomm tengok kyu hyun!!


kyu hyun si maknae yang bermukee panjang,eheee xD

okey semalam kan,pergi Giant dengan niat nak beli cd Superjunior Showcase 2 yang hargenye berpatutan lah yer. dah lme dah usha cd ni,tapi xde duit lagi mse tu so xleh beli lagi. jd smlm dengn semangatnye saye g giant dengan tjuan nak beli cpt2 nieh . siap bwak bnyk2 gituu duit sampai berat sebelah poket seluar. okey hiperbola di sini T_T 
sampai2 kat kedai cd. eh..dah xde rr..mcmmne ni.. `kak,super junior habs dah ke kak?' kak tu jwb `hbs dah dik...' Ya Allah ! lembik loli mse tuu xde org pun tauu ..aaa `bila smpai lagi kak??'   `belum pasti la dik..' omo...........mulut aku muncung giler kot..aa rasa mcm nak nges kat situuu ...pastu buat2 tgk cd lain,nak cover sikit ahh muke sedih ni..


one day nak beli jugak cd nieh !!!! 
sape laa yang mengada2 sgt beli duluu :'(

lepas keluar dari kedai cd tu..pergi jln2 kat kedai mjlh yg tmpt tu aku memg wajib pergi :)

tuptup! ade mjlh (YG) yang gmbr dpn nyerr Super Junior M . ohhh wajib sambar cepat2 ! nanti ade org ambil lagiiii..yeyayy siap dapat big poster SNSD dngn BIGBANG lagi wehh. mane x hepi nye aku. tapi tetap kecewa lagilaaa xdpt cd tu... lpas tu x puas hati lagi,pergi tgk kat Mydin..pun habis :(
aku rase kan.mesti makin ramai n mkin ramai n mkin RAMAI  org yg demam SUPER JUNIOR  skrg ni kan . uhh uhh baguslaa kan. bertmbah jugak E.L.F members : )

so,syg SUJU,n syg E.L.F Ever Lasting Friends :))

need to mandi,bye2 ! Salam :)


SAYESAYANGGILERSUPERJUNIOR 
Sapphire Blue Forever

No comments:

Post a Comment