Wednesday, March 2, 2011

blok premier itu menarik ;

sebelum baca,sila kata *ahhhh minaa budak baikk!!*
oh puji saya eh? hee malu ase,thanks! sy mmg baik :))
 oh sebelum tu; sy pn tak tahu arr nape tajuk entri saya kali ni mcm ni. bunyi macam bodoh kan? ha`ah,saya pun rasa bodoh =,= bukan bodoh sikit,tapi bodoh bnyak ..
sebenarnya,saya just nk story sikit kat sini, belajar di blok premier sekarang merupakan satu pengalaman baru yang indah lah kot bagi saya. mula2 dulu rasa benci gila nak muntah,pergi kantin pun benci,malas,jauh ,ramai orang,jadi junior balik . ( dulu mase f2 jd seniorr kat blok best) tapi bila menginjak bulan 3 ni,rse hepi tu mula menguasai diri.tapi tetap rnduu kelas 2 Bestari dan Blok Bestari mehh..
oh cukuplah mengenang yang lalu,meh sy cite nape saye sukeerrr blok premierr.hakhak xD
sebab musababnya :

1. saya rasa muda
2. nampak muda
3. jadi muda
4. memang diriku muda <3


oppss! jangan mara,tapi memang betul kan? i junior kan di blok peremiyerr :P so muda ahh.

5. makanan kat kantin best2.paling best nasik berlauk,mee sup n sume sup2 tu ah. burger best gak.
6. cikgu ambil berat kot pasal form 3 :')
7. blok form3 dekat jeh ngan koop
8. dekat g perhimpunan
9. rasa diriku begituu dewasa bila g blok b :')
10 . suke tngok abg2 yang tinggi lampai ( zZzZzZz,yang tinggi jelah)


sekolah ku syurga ku 

2 Bestari 2010 in memories :')

masa kecik - kecik duluu 
(haha form2)

october 2010 
(copied from ilyana,hehe)

yeah,feb 2011
(miss 2 bestari v much !! :* )



pasal tu je kott entri kali ni. malas,haha dan tiaadee mood mane. ade prob sikit dengan seorang senior ni yang berlagak cool padahal mcm bapuk =,=


saya minta maaf eh ngata awak?  tapi saya marah sangat kat awak yang busybody giler 

-no korean for ths entry-,
salam :)

1 comment:

  1. saya rasa muda, nampak muda, jadi muda, sy smmgnya muda..hahahaha
    boleh wk moto kosmetik

    ReplyDelete