Wednesday, August 15, 2012

love storie :)

Assalamualaikum wbt.. selamat malam korang dan selamat bersahur untuk esok.. MashaAllah,tinggal 3 hari je lagi untuk kite berpuasa. Haihh cepat nya masa berlalu kan...

hehe btw jom baca doa ni..aku copy and paste je,tapi aku sangat suka doa ni sebab sangat lah sesuai dengan jiwa aku sekarang :')



Ya Allah..
Yang membolak-balikkan hati kami.. Selama ini aku tidak pernah
tahu bagaimana rasanya bercinta, namun ku berharap, bila cinta hadir
menyapaku, aku tidak akan kehilangan Engkau..
Ya Allah..
Selama ini aku hanya berharap, semoga dapat mencintai orang
yang memiliki cinta luar biasa pada-Mu..
Ya Allah..
Selama ini aku juga berharap, semoga akan dicintai oleh orang
yang dapat mengarahkanku menuju keredhaan-Mu..
Pintaku Ya Allah..
Izinkan aku memiliki rasa ini hingga ia menjadi indah di dada
kami, tanpa menghilangkan rasa cinta kami pada-Mu..



Ya Allah..lindungilah dia selalu..sayangilah dia Ya Allah..jagalah htinya daripada maksiat.. benihkanlah cintanya hanya untuk Mu semata mata.. Aamiin Ya Rabbal Alamin..

''Saya suka je awak. Tapi biar lah Allah saja yang aturkan :') "



No comments:

Post a Comment